Rynek usług geolokalizacyjnych w Polsce wciąż stawia pierwsze kroki. Na chwilę obecną z rozwiązań tych korzystają przede wszystkim osoby zainteresowane nowinkami technologicznymi w obrębie mediów społecznościowych. Typowemu użytkownikowi, niezaznajomionemu ze zjawiskiem social mediów, geolokalizacja wciąż kojarzy się przede wszystkim z GPS-em w samochodzie. Jednocześnie stale rośnie rynek smartfonów i urządzeń mobilnych, co pozwala przypuszczać, że grupa osób korzystających z tych urządzeń nie umknie czujnemu oku marketerów. Kolejne możliwości dotarcia z bardziej spersonalizowanym komunikatem do grupy docelowej to wystarczający powód, dla którego geolokalizacja najprawdopodobniej na stałe zagości w życiu codziennym konsumentów.

Zapraszamy do zapoznania się z treścią raportu i pobrania: http://sointeractive.pl/raport

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza