Krakowska spółka zgromadziła 226 punktów i została zaklasyfikowana na 48 pozycji. Wśród najbardziej odpowiedzialnych społecznie firmy w podziale branżowym: telekomunikacja, technologia, media i rozrywka zajęła 4 pozycję.

Zdaniem Krzysztofa Polaka dziennikarza "Dziennika Gazety Prawnej": - Okazuje się, że firmy, które rozwijają swoje produkty czy usługi przy zastosowaniu innowacji społecznych i środowiskowych tworzą w ten sposób nowe szanse dla swojego biznesu i jednocześnie dla otoczenia. Jeszcze kilka  lat temu firmy nie potrafiły podać pozytywnych odpowiedzi w tym zakresie. W tym roku pytanie o społecznie lub ekologicznie odpowiedzialne produkty czy usługi nie było już dla nich kłopotliwe.

Przybywa przykładów, które pokazują, że takie prowadzenie biznesu wzmacnia jego konkurencyjność. Nic w tym dziwnego – przecież klienci oceniają firmę na podstawie oferowanych przez nią produktów i usług. Im bardziej są one przyjazne ludziom i środowisku tym większym cieszą się wzięciem, przyznają autorzy raportu.

- Warto więc zainteresować się społeczną odpowiedzialnością biznesu i nie dlatego, że taka jest moda i trend rynkowy, lecz by prowadzić lepszy, bardziej konkurencyjny i efektywny biznes - podsumowuje redaktor Polak.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza