Comarch marką Business Superbrands 2015/2016
Comarch kolejny rok z rzędu został nagrodzony w konkursie Superbrands 2015/16 za jedną z najsilniejszych marek B2B na polskim rynku w kategorii nowe technologie i IT. Wręczenie nagród X Edycji konkursu Superbrands odbyło się 17 maja w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.
Wg badania konsumenckiego przeprowadzonego przez ARC Rynek oraz opinii na próbie 15000 osób aż 61.7% respondentów chętniej wybrałoby markę opatrzoną Godłem Superbrands. Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań siły i wizerunku marki w Polsce. Raporty z badania przedstawiają pozycję marki na tle kategorii w obrębie takich wskaźników jak: znajomość marki, rekomendacja oraz kapitał marki.
Marka Comarch coraz mocniej umacnia swoja obecność również na rynkach zagranicznych, pozyskując nowych klientów oraz wchodząc na rynki kolejnych krajów świata. Silna pozycja Comarch na rynku polskim stanowi fundament dalszej ekspansji zagranicznej i umacniania swojej pozycji na rynkach globalnych.
Superbrands to przyznawany od ponad 20 lat tytuł, którego rangę można porównać do marketingowego Oskara. Przyznawany jest w ponad 87 krajach dla najsilniejszych marek konsumenckich wśród marek korporacyjnych i marek dla biznesu (B2B). Na indeks siły marki składają się kryteria takie jak: jakość brandingu, pozycja rynkowa, jakość produktów i usług, jakość relacji B2B, innowacyjność oraz CSR.
W ubiegłorocznej edycji marka Comarch otrzymała również tytuł Business Superbrands 2013/2014 w kategorii telekomunikacji i IT jako marka dla biznesu.
Skan dyplomu Business Superbrands dla Comarch
Więcej informacji o ubiegłorocznej nagrodzie Superbrands dla Comarch można znaleźć tutaj >>