Comarch na konferencji socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES
Eksperci Comarch podzielą się wiedzą z uczestnikami kongresu socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES, który odbędzie się 21-22 listopada w Warszawie. W gronie ekspertów i praktyków zostaną omówione współdziałania społeczności w połączeniu z dynamicznym rozwojem dwóch potężnych obszarów biznesu - ecommerce i mobile. Przedstawione zostaną case studies z rynku, ze szczególnym akcentem na rzeczywistą użyteczności przykładów, które pomogą usprawnić realne działania lokalnych firm w Polsce.
Tematyka wystąpień ekspertów Comarch:
JetBlue Airways – social gamification (case study).
Mateusz Popiołek, Dyrektor konsultingu, Sektor Usługi, Comarch
Grywalizacja to nie gry na Facebooku. Grywalizacja to długoterminowa strategia budowania zaangażowania klienta. Zobacz jak to wygląda w praktyce oraz jakie realne korzyści niesie dla biznesu. SoInteractive – twórca najbardziej zaawansowanego silnika grywalizacyjnego w Polsce wspólnie z czołowym dostawcą rozwiązań IT – firmą COMARCH – uruchomili w połowie 2013 roku TrueBlue BADGES – zgrywalizowany program lojalnościowy mocno osadzony w kontekście mediów społecznościowych. Dowiedz się jak usługi lotnicze w Stanach Zjednoczonych i na świecie, zmieniają swoje oblicze korzystając z polskich kompetencji i technologii.
100597 like’ów i co dalej? – jak skutecznie wykorzystać gromadzone dane.
Maria Wróblewska Business Consultant Grupy Kapitałowej Comarch
Użytkownicy like’ują, publikują i tweetują – czas wykorzystać wiedzę z portali społecznościowych do budowy zaangażowania. Nasze rozwiązanie pomaga ją nie tylko zbierać, ale skutecznie jej używać. Wychwyć apostołów Twojej marki, zaangażuj na nowo nieaktywnych i buduj skuteczne promocje.
O konferencji:
Szeroki zakres tematyczny konferencji, zostanie zawężony do spraw najważniejszych i istotnych dla zwiększenia zysków uczestników konferencji. Przedsiębiorca, menedżer, ekspert czy specjalista zarządzający sferą social media otrzyma pełną informację o narzędziach, badaniach, aplikacjach i źródłach wiedzy niezbędnej do poruszania się w gąszczu branżowych terminów, rozwiązań i możliwych opcji zarówno niszowych jak i masowych platform social media.
Konferencja jest dedykowana:
- dyrektorom zarzadzającym ds. marketingu lub social media,
- menedżerom lub specjalistom ds. PR,
- menedżerom i specjalistom ds. marki, produktu i komunikacji marketingowej,
- specjalistom, menedżerom i praktykom social media,
- interesują Cię zagadnienia związane z serwisami społecznościowymi,
- konferencja socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES jest właśnie dla Ciebie!
Uczestnicy konferencji poznają treść specjalnego badania dotyczącego branży social media. W wydaniu znajdzie się także wiele treści dotyczących najnowszych trendów dotyczących serwisów społecznościowych.
Konferencje Internet Standard to dwudniowe spotkania, które łączą wymiar merytoryczny (prelekcje najlepszych ekspertów z branży) i networkingowy (możliwość dyskusji i wymiany poglądów z prelegentami i innymi uczestnikami konferencji). W konferencjach uczestniczy od 150 do nawet 400 osób. Zobacz co sądzi o jednej z form zaistnienia na konferencji, Marcin Kowalczyk Special Digital and Publishing Projects Director eKiosk.