Na pierwszym treningu szkoleniowym, rozpoczynającym sezon 2010/2011, zostały zaprezentowane nowe koszulki TSV 1860 z logo Comarch - głównego sponsora niemieckiego klub piłkarskiego o ogromnych tradycjach, jakim jest bawarska drużyna tzw. „Monachijskie Lwy”.

- Nowe trykoty nawiązują do wielkiej tradycji klubu, łączą w sobie łatwą rozpoznawalność oraz estetykę - powiedział usatysfakcjonowany Manfred Stoffers, manager klubu „Monachijskie Lwy“ . - TSV 1860 to klub z wielkimi tradycjami, rzeszą fanów i ogromną renomą, sięgającą poza granice Niemiec. Od początku naszej współpracy obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój zarówno klubu, jak również drużyny. Chcielibyśmy, aby „Monachijskie Lwy“ zajęły należne im miejsce w zawodowym futbolu. Oczekujemy, iż wraz z naszym zaangażowaniem w TSV 1860 będzie rosła świadomość marki Comarch na niemieckim rynku, który jest obecnie dla nas kluczowy - mówi Janusz Filipiak, prezes Comarch.

Międzynarodowa firmy informatyczna Comarch z główna siedzibą w Krakowie  oraz z oddziałami w Niemczech jest od sezonu 2010/2011 głównym sponsorem „Monachijskich Lwów”.

Umowa sponsorska będzie obowiązywała przez trzy lata (aż do sezonu 2012/2013). Oprócz logo Comarch na koszulkach TSV 1860 Monachium, spółka jest posiadaczem wielu dodatkowych praw marketingowych i promocyjnych. Należą do nich min.: prawo do obecność na stadionowych billboardach oraz we wszelkich działaniach promocyjnych klubu w Internecie, prasie, telewizji, radiu, jak również w reklamie zewnętrznej.

- Jesteśmy zadowoleni, że Comarch - silny ekonomicznie partner o wielkich kompetencjach w zakresie piłki nożnej jest z nami - mówi Manfred Stoffers. - W końcu profesor Janusz Filipiak jest również prezesem, grającego w ekstraklasie, polskiego klubu o ogromnych tradycjach, jakim jest  Cracovia - dodaje.

Pomiędzy klubem Cracovia (Comarch ma w nim 49 proc. udziałów) a TSV 1860 zawiązała się współpraca na różnych poziomach min.: zarządzania klubem, jak również na gruncie sportowym. Jej ukoronowaniem będzie towarzyski mecz z okazji otwarcia nowego stadionu Cracovii jesienią 2010 roku.

Informacje na temat działań CSR i sponsoringu Grupy Kapitałowej Comarch dostępne na stronie centrum prasowego.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza