Przez cały tydzień znana brytyjska dziennikarka Fionnuala Sweeney w porze największej  oglądalności (godzina 21:30) będzie prowadzić relacje na żywo z różnych miast Polski, m.in. z Warszawy i Krakowa. Program będzie pokazywany w całej Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. 29 czerwca około godziny 21:30 zostanie wyemitowany kilkuminutowy reportaż o Comarch. W opinii reporterów brytyjskiej stacji - krakowska spółka jest dobrym przykładem realizowania hasła „Polak potrafi”.

Polska w nadchodzącym tygodniu stanie się jednym z ważnych tematów na antenie CNN. Zostanie pokazana, jako kraj, który ma spory wpływ na losy Europy. Reporterzy CNN podsumują nasze przygotowania do Euro 2012. Przypomną, że Polska jako jedyne państwo w Europie, wyszła obronną ręką z kryzysu światowego. Dziennikarze CNN pokażą naszych rodaków wracających z emigracji.

W 2008 roku w czterodniowym cyklu "Eye on Poland" (Oko na Polskę) pokazywano nasz kraj jako ciekawy cel dla turystów i inwestorów. Rok później w programie "Autumn of Change" (Jesień zmian) dziennikarze CNN przez kilka dni analizowali rolę Polski w upadku komunizmu.

W tym tygodniu zostanie wyemitowana kampania "Visit Chopin in Warsaw" (koszt 300 tys. dol.). Będzie ona obejmowała spot promujący stolicę Polski. Widzowie CNN obejrzą spot 325 razy w porach największej oglądalności.

Materiały CNN o Polsce i Comarch będzie można zobaczyć na stronie.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza