Comarch nominowany w konkursie "Firma Dobrze Widziana"
Zarządzana przez profesora Janusza Filipiaka, krakowska firma Comarch znalazła się wśród 5 nominowanych do finału przedsiębiorstw z Małopolski.
Wyróżnienie przyznano za najlepszy wizerunek w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu.
- Każdą dobrą postawę należy promować, by tym sposobem zachęcać innych. Wiele firm realizuje na co dzień działania w tym ważnym sektorze nawet nie mając spisanej specjalnej strategii - przyznaje Anna Potocka, wiceprezes BusinessCentre Club, organizator konkursu.
Konkurs jest wyrazem uznania i podziękowania za zaangażowanie kierownictwa oraz pracowników w działania prospołeczne. Organizatorem konkursu jest Business Centre Club. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem konkursu "Firma Dobrze Widziana" jest promowanie firm, które w obszarze swojej działalności prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny oraz szerzenie wiedzy na temat istoty CSR (Corporate Social
Responsibility) i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez firmę działalności społecznej. Konkurs ma zasięg ogólnopolski i obejmuje szesnaście województw. Małopolska Kapituła Konkursowa BCC wyłoniła pięć firm, które w marcu będą reprezentowały Małopolskę w ogólnopolskim finale konkursu.
- Odpowiedzialność społeczna biznesu dla Comarch oznacza otwartość, elastyczność i umiejętność dostosowywania się do potrzeb i oczekiwań swoich pracowników, klientów, a także środowisk w otoczeniu, których funkcjonuje. Comarch podejmuje działania mające na celu rozwój innowacyjności, budowanie zaufania do marki, promowanie sportu oraz wspieranie lokalnych inicjatyw społecznych - mówi Małgorzata Sakłak - Rypulak Pełnomocnik Zarządu ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania.