Comarch zakwalifikował się do II etapu konkursu na najlepszą stronę internetową spółek giełdowych. Ranking jest organizowany już po raz czwarty przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Comarch prowadzi aktywną politykę informacyjną nie tylko związaną z wymogami stawianymi przed spółkami giełdowymi. Odpowiadając na potrzeby klientów, mediów, inwestorów, prowadzi portale, wortale i sekcje tematyczne, które zawierają treści dedykowane danym grupom.

W dziale Relacje inwestorskie można zapoznać się  z raportami giełdowymi, rocznymi oraz prezentacjami finansowymi spółki. Źródłem aktualnej informacji o firmie są prezentacje wyników okresowych Grupy Kapitałowej Comarch podczas konferencji w głównej siedzibie przedsiębiorstwa w Krakowie. W spotkaniach tych biorą udział inwestorzy, analitycy, przedstawiciele mediów. Dla osób, które nie mogą osobiście uczestniczyć w spotkaniu, organizowane są wideokonferencje na żywo, podczas których można otrzymać odpowiedzi na pytania dotyczące Comarch SA i Grupy Kapitałowej Comarch.

Na portalu Comarch zamieszczane są także nagrania wideo Comarch TV, zawierające komentarze do wyników, wywiady dotyczące obszarów działań spółki, realizowanych strategii, retransmisje konferencji. Centrum Prasowe - to baza informacji korporacyjnych i produktowych. Sekcja Media o nas - to omówienia najciekawszych materiałów dziennikarskich o Comarch. Gorący temat oraz 3 pytania do … prezentują ciekawostki i trendy ze świata IT. W Centrum Prasowym znajdują się także wydawnictwa Comarch oraz aktywności w serwisach społecznościowych: Twitter, Facebook, Blip, You Tube.

Celem konkursu jest promocja stron internetowych spółek giełdowych, jako przyjaznej, efektywnej i nowoczesnej formy komunikowania się emitenta z inwestorami, akcjonariuszami oraz ze środowiskiem biznesowym. 4 sierpnia zakończył się I etap, oceniono w nim strony 522 polskich i zagranicznych spółek. Pod uwagę brano następujące kryteria, m.in.:

  • czas, w jaki spółka odpowiada na pytania z zakresu tematyki inwestorskiej za pośrednictwem strony,
  • czy na stronie są zamieszczone podstawowe dokumenty dotyczące działalności przedsiębiorstwa, terminarz spotkań korporacyjnych, raporty etc.,
  • podstawowe wskaźniki finansowe firmy,
  • materiały audiowizualne, w szczególności nagrania z konferencji.

Do II etapu zakwalifikowano 57 spółek. Dziś rozpoczyna się trzeci etap, w ramach którego zostaną wyłonieni nominowani z poszczególnych grup kandydatów (o przynależności do danej grupy decyduje indeks giełdowy lub notowanie na rynku alternatywnym NewConnect). Jury będzie oceniać strony, biorąc pod uwagę:

  1. Jasność komunikatu, zawartość informacyjną
  2. Informacje dla inwestorów odnośnie nowych zasad WZA
  3. Innowacyjność komunikacji
  4. Intuicyjność, ergonomia, zgodność z regułami nawigacji
  5. Poprawność zastosowanych technologii
  6. Estetykę strony
  7. Opinię inwestorów indywidualnych
  8. Opinię inwestorów instytucjonalnych

Drugi etap konkursu zostanie rozstrzygnięty 6 września 2010 roku. Kapituła Konkursu ogłosi swój werdykt i wręczy nagrody laureatom 1 października 2010 r., podczas V Kongresu Zarządów Spółek Giełdowych SEG.

Więcej na temat działań Comarch w obszarze relacji inwestorskich.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza