Strona internetowa Comarch  została zakwalifikował się do III etapu Konkursu Złota Strona Emitenta 2010. Jury Konkursu dokonało oceny 57 witryn internetowych i wyłoniło 15 nominatów, po 3 spółki w każdej z 5 kategorii. Comarch, obok którego pojawił się ATM i Hydrobudowa Polska SA zaklasyfikowano w kategorii Spółki giełdowe należące do indeksu sWIG 80.

Trzeci etap Złota Strona Emitenta 2010

7 września br. rozpoczyna się ostatni już w tegorocznej edycji - III etap Konkursu Złota Strona Emitenta 2010. W etapie III Kapituła Konkursu spośród 15 nominowanych stron wyłoni 5 laureatów. Ogłoszenie werdyktu Kapituły i wręczenie nagród nastąpi w dniu 1 października br. podczas V Kongresu Zarządów Spółek Giełdowych Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.
Do udziału prac Kapituły zostały zaproszone nie tylko znane osobistości z rynku kapitałowego, ale i najbardziej uznani fachowcy w takich dziedzinach jak grafika, komunikacja marketingowa, ekonomia czy relacje inwestorskie.

Comarch prowadzi aktywną politykę informacyjną nie tylko związaną z wymogami stawianymi przed spółkami giełdowymi. Odpowiadając na potrzeby klientów, mediów, inwestorów, prowadzi portale, wortale i sekcje tematyczne, które zawierają treści dedykowane danym grupom.
W dziale Relacje inwestorskie można zapoznać się  z raportami giełdowymi, rocznymi oraz prezentacjami finansowymi spółki. Źródłem aktualnej informacji o firmie są prezentacje wyników okresowych Grupy Kapitałowej Comarch podczas konferencji w głównej siedzibie przedsiębiorstwa w Krakowie. W spotkaniach tych biorą udział inwestorzy, analitycy, przedstawiciele mediów. Dla osób, które nie mogą osobiście uczestniczyć w spotkaniu, organizowane są wideokonferencje na żywo, podczas których można otrzymać odpowiedzi na pytania dotyczące Comarch SA i Grupy Kapitałowej Comarch.
Na portalu Comarch zamieszczane są także nagrania wideo Comarch TV, zawierające komentarze do wyników, wywiady dotyczące obszarów działań spółki, realizowanych strategii, retransmisje konferencji. Centrum Prasowe - to baza informacji korporacyjnych i produktowych. Sekcja Media o nas - to omówienia najciekawszych materiałów dziennikarskich o Comarch. Gorący temat oraz 3 pytania do … prezentują ciekawostki i trendy ze świata IT. W Centrum Prasowym znajdują się także wydawnictwa Comarch oraz aktywności w serwisach społecznościowych: Twitter, Facebook, Blip, You Tube.

Celem konkursu jest promocja stron internetowych spółek giełdowych, jako przyjaznej, efektywnej i nowoczesnej formy komunikowania się emitenta z inwestorami, akcjonariuszami oraz ze środowiskiem biznesowym. 4 sierpnia zakończył się I etap, oceniono w nim strony 522 polskich i zagranicznych spółek.


Więcej na temat działań Comarch w obszarze relacji inwestorskich.
Informacja prasowa po pierwszy etapie Konkursu Złota Strona Emitenta 2010.
Więcej  informacji na temat Konkursu znajdują się na stronie SEG.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza