Comarch w magazynie „Time” z dumą reprezentuje Polskę na arenie międzynarodowej

W czerwcowym magazynie „Time” Comarch został określony jako „ doskonały przykład firmy, która umiejętnie wykorzystała talent intelektualny kadr, a dziś dostarcza najnowocześniejsze oprogramowanie i rozwiązania IT dla najbardziej rozpoznawalnych firm na świecie”. W rozmowie CEO, dr Anna Pruska, opowiedziała m.in. o roli Comarch w pracach B20/G20 oraz o nagradzanych na świecie produktach firmy.

W czerwcowym numerze magazynu „Time” ukazał się tekst dotyczący Polski, jako kraju innowacji i możliwości. Polskie uniwersytety konsekwentnie plasują się wysoko w międzynarodowych rankingach, a ich absolwenci są dobrze przygotowani do sprostania wyzwaniom współczesnego świata. We wstępie czytamy, iż przykładem firmy, która wyłania te talenty i pozwala im na rozwój, jest właśnie Comarch.
- Wciąż rekrutujemy wielu naszych inżynierów bezpośrednio z uczelni. Nawiązaliśmy kilka partnerstw z uniwersytetami i korporacjami w Polsce i za granicą. Poprzez jednoczesne inwestowanie w badania i rozwój byliśmy w stanie konsekwentnie rozwijać najnowocześniejsze produkty. Wraz z wrodzonym duchem przedsiębiorczości Polaków, pomogło nam to w rozwoju i dało przewagę konkurencyjną - tłumaczy dr Anna Pruska na łamach magazynu „Time”.

W artykule czytamy, że Comarch, jako jeden z nielicznych polskich, a nawet europejskich przedstawicieli, odegra znaczącą rolę w przygotowaniu finalnego dokumentu w obszarze transformacji cyfrowej, który B20 przedstawi na szczycie G20 w drugiej połowie tego roku w Rio de Janeiro.

W tekście znalazło się również miejsce na omówienie najnowocześniejszych rozwiązań i systemów Comarch. Niedawno uruchomiona platforma Comarch Open Platform, umożliwia administratorom klienta tworzenie rozwiązań front-to-back i łatwe rozszerzanie platformy o gotowe usługi, a także integrację aplikacji innych firm. - To jak zupełnie nowa platforma, która umożliwia bankom prowadzenie operacji omnichannel i dodawanie różnych modułów. Pozwala to instytucjom na zbudowanie własnego ekosystemu dedykowanego dla bazy klientów z sektora MŚP. Daje im to również możliwość wyjścia poza podstawową ofertę bankową i rozszerzenia jej o np. finansowanie pojazdów lub rezerwację podróży służbowych" – tłumaczy Anna Pruska. 
Zostały także wspomniane rozwiązania z obszaru telekomunikacji (BSS, OSS)  i lojalności (Loyalty Marketing Platform), które zdobywają zaufanie klientów w wielu krajach.

Dr Anna Pruska zaznaczyła również, że jej celem jest rozszerzenie obecności Comarch na arenie międzynarodowej. "To ważne, abyśmy uzyskali większą widoczność w skali globalnej" – zaznaczyła.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza