Comarch.pl w nowej odsłonie
Comarch uruchomił nowa wersję swojego portalu korporacyjnego. Jest to kolejny etap po zakończonym już wdrożeniu graficznej identyfikacja firmy w ramach strategii odświeżenia i ujednolicenia tożsamości przedsiębiorstwa.
Comarch, od kilku miesięcy pracował nad unowocześnieniem swojego wizerunku w Internecie oraz nad adaptacją wypracowanych standardów w obrębie materiałów produktowych w sieci. Obecnie wszystkie elementy graficzne pojawiające się na portalu korporacyjnym są spójne.
W 2018 roku Comarch świętuje jubileusz 25-lecia i z tej okazji odświeża swój wizerunek. W obrębie portalu wprowadzone zostały zmiany na poziomie nawigacji oraz pojawiły się nowe sposoby prezentacji produktów. Na czas jubileuszowego roku została uruchomiona również polska wersję strony z okazji 25-lecia firmy, gdzie znajdują się informacje na temat historii firmy, najważniejszych wydarzeniach oraz podstawowe założenia strategii Comarch: https://25lat.comarch.pl/
Prace nad portalem Comarch oparte zostały na szczegółowej analizie zebranych danych analitycznych oraz opiniach użytkowników. Nawigacja ma ułatwić dostęp do kluczowych podstron bez względu na urządzenie, na którym strona jest wyświetlana. Poprawiony został także sposób prezentacji oferty i jej organizacja.
- Od jakiegoś czasu portal Comarch wymagał wprowadzenia nowoczesnych rozwiązań, poprawy spójności oraz nawigacji. Udało się zmienić znacznie więcej niż zakładano początkowo. Przebudowa serwisu przyczyniła się do zmiany sposobu prezentacji produktów Comarchu na bardziej dynamiczny. Comarch to lider branży IT w Polsce, więc nie wyobrażam sobie, aby taka firma nie posiadała równie godnej wizytówki w formie strony internetowej. Zadanie to nie było łatwe, jednak efekt końcowy przynosi satysfakcję. – mówi Mateusz Maziarz, UI/UX Designer z firmy Sointeractive, który był odpowiedzialny za projekt.
- Nowy portal Comarch to także zaawansowane przedsięwzięcie pod kątem technicznym. Powstało około 80 rodzajów komponentów, z których edytorzy mogą budować podstrony. Do zarządzania serwisem służy bardzo zaawansowany, autorski system CMS. Nad realizacją serwisu i uzupełnieniem go treściami pracowało kilkudziesięciu specjalistów z różnych dziedzin – Marek Jeleśniański, manager Działu Produkcji Marketingowej Comarch.
- Comarch ma w swoim portfolio nagród korporacyjnych trzy wyróżnienia za prowadzaną przez spółkę komunikację internetową: Złotą Stronę Emitenta (edycja 2012, 2013) oraz E–diament Forbes&Onet.pl (2011), to zobowiązuje do ciągłego podnoszenia poprzeczki w tej sferze działań marketingowych – mówi Łucja Burek, Product Owner Comarch.
Dzięki tym zmianom Comarch.pl wyróżnia elegancki, nowoczesny i przejrzysty design oraz przyjazna nawigacja. Po wprowadzeniu zmian na stronie Comarch.pl, odświeżane będą kolejne portale narodowe. Firma prowadzi 14 serwisów w dziewięciu językach: angielskim, belgijskim, francuskim, hiszpańskim, holenderskim, japońskim, niemieckim, portugalskim i włoskim.