Miliony odsłon, dziesiątki form reklamowych i obecność na około 50. popularnych portalach biznesowych oraz informacyjnych. Działania w Internecie to jeden z elementów półrocznej kampanii Comarch Software mit Weitblick (Software z Przyszłością) prowadzonej w Niemczech.

Kampania Comarch jest prowadzona na portalach biznesowych oraz informacyjnych, m.in.: ftd.de, innovation-report.com, business-wissen.de, marketing.it, derhandel.de, bankingclub.de, marketing-boerse.de, funkschau.de. Bannery Comarch pojawiały się także na ponad 40 portalach w sieci Google (m.in. computerbase.de, brothersoft.com, mittelstandwiki.de, business-on.de, fnp.de, tagesspiegel.de).

Odnotowano prawie 11 milionów odsłon. Przygotowaniem i realizacją kreacji zajęła się agencja interaktywna SoInteractive.

Podjęte działania mają na celu zwiększenie świadomości marki Comarch wśród obecnych i potencjalnych klientów w Niemczech oraz zainteresowanie ofertą spółki. Kampania ma także charakter informacyjny - w listopadzie 2008 roku Comarch przejął niemiecką spółkę SoftM, wzbogacił ofertę produktową, zmianom uległy również nazwy spółek.

Niemiecka kampania Comarch potrwa do 31 marca 2010 roku. Obejmuje działania outdoorowe, ambientowe, konferencje i road showy, a także promocję w prasie. Za tydzień Comarch startuje z ofensywą produktową na targach informatycznych CeBIT 2010. W Hanowerze zaprezentuje wiele innowacyjnych rozwiązań. Comarch podczas CeBIT prezentuje się w hali nr 5, stoisko E04.

Czytaj też Comarch na CeBIT 2010.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza