Comarch zdobywcą dwóch tytułów Business Superbrands i Created in Poland Superbrands
Marka Comarch została uznana za jedną z najsilniejszych na polskim rynku w kategorii telekomunikacji i IT. Otrzymała tym samym tytuł Business Superbrands 2013/2014. Krakowska spółka została również wyróżniona tytułem Created in Poland Superbrands.
Superbrands to organizacja nagradzająca najbardziej rozpoznawalne i najsilniejsze marki. Po raz kolejny wyłoniła liderów na rynku polskim wśród marek korporacyjnych i marek dla biznesu (B2B).
Rada Marek Business Superbrands, złożona z najważniejszych przedstawicieli polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych a także ekspertów od wizerunku, w wyniku nowej, dwuetapowej procedury wyłoniła najsilniejsze marki biznesowe w Polsce. Wśród laureatów Business Superbrands znalazły się marki korporacyjne takie jak; PGNiG, P&G czy Grupa LOTOS oraz marki świadczące usługi dla biznesu m.in.: PwC, Solaris.
Tegoroczną nowością jest tytuł Created in Poland Business Superbrands. Eksperci uznali, że na specjalne wyróżnienie zasługują marki, które powstały w Polsce i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek w swojej kategorii, który pozawala im skutecznie konkurować z markami pochodzenia zagranicznego.
Superbrands - określane mianem marketingowego Oskara - dla najsilniejszych marek konsumenckich, przyznawane jest w ponad 80 krajach. Jubileuszowa gala z okazji 10-lecia projektu w Polsce odbędzie się w maju 2014 r.