Notowany na warszawskim parkiecie Comarch uruchomił nowy portal korporacyjny - Comarch.pl. Jest to kolejny etap w realizacji strategii komunikacji firmy w Internecie. Wykonanie portalu powierzono agencji interaktywnej SoInteractive, która należy do grupy kapitałowej giełdowego lidera rynku IT.

Comarch, od kilku miesięcy pracuje nad unowocześnieniem swojego wizerunku w sieci. Podjęte działania obejmują zmiany w identyfikacji wizualnej poszczególnych sektorów produktowych, redesign logotypu, a także rewitalizację portali internetowych.

Nową odsłonę Comarch.pl wyróżnia elegancki design oraz przyjazna nawigacja. Interaktywne elementy graficzne wykonane za pomocą technologii PV3D czynią portal Comarch.pl nowoczesnym i przejrzystym, ułatwiając przy tym nawigację po serwisie.

Zdaniem dyrektora kreatywnego SoInteractive Grzegorza Gracza - Autorskie rozwiązania CMS – systemu zarządzania treścią – pozwoliły nie tylko na zbudowanie szerokiej i nowoczesnej platformy komunikacyjnej, ale także stworzyły zupełnie nowe możliwości wspierania działań związanych z pozycjonowaniem portalu.

W nowym layoucie, obok wersji polskiej, działają również portale skierowane na rynek amerykański www.comarch.com, niemiecki www.comarch.de oraz dla krajów Unii Europejskiej www.comarch.eu.

Agencja SoInteractive opracuje dla Comarch dodatkowe cztery wersje językowe portalu: francuską, rosyjską, hiszpańską i ukraińską oraz  nowe Internetowe Centrum Medialne.

 

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza