iReward24 wdraża program lojalnościowy w sieci odzieżowej INCITY
Znana rosyjska marka odzieżowa INCITY wybrała krakowską firmę iReward24 do wdrożenia programu lojalnościowego dla swoich klientów końcowych. Zakres podpisanej umowy przewiduje dostarczenie i implementację systemu umożliwiającego kompleksowe zarządzanie programem.
INCITY to sieć ponad 300 sklepów z modną odzieżą damską zlokalizowanych w 85 miastach Rosji i pozostałych państwach WNP. Program lojalnościowy, który początkowo obejmie sklepy w Rosji, a dopiero w dalszej perspektywie lokalizacje w pozostałych krajach, będzie działać w oparciu o pełen zakres funkcjonalności iReward24 Loyalty Platform.
Projekt dla INCITY to duży sukces iReward24. To pierwsze wdrożenie spółki na rynku rosyjskim i kolejny już kontrakt w branży odzieżowej. Bardzo cieszymy się, że możemy budować program lojalnościowy dla INCITY. Jest to dla nas ciekawy projekt ze względu na wykorzystane w nim mechanizmy marketingowe jak i skalę przedsięwzięcia. I co istotne - to kolejna ważna dla iReward24 referencja w branży modowej. – mówi Tomasz Wawrzynów, prezes iReward24.
Paweł Wnętkowski, Project Manager odpowiedzialny za realizacje projektu dla INCITY podkreśla, iż: - wdrożenie w INCITY otwiera nowe możliwości dla rozwoju platformy iReward24, dzięki planowanej integracji z nowymi systemami sprzedażowymi. Stawia również nowe wyzwania przed zespołem iReward24 w obszarze lokalizacji rozwiązania na rynku wschodnim.
Głównym powodem decyzji INCITY o zakupie oprogramowania była chęć usprawnienia i automatyzacji procesów funkcjonujących w ramach prowadzonego już przez firmę programu lojalnościowego. Dla firmy stawiającej na innowacyjność, szczególnie istotne było gromadzenie danych oraz nieograniczone możliwości komunikacji z uczestnikami. Dzięki nowemu rozwiązaniu INCITY zyska pełną automatyzację wszystkich procesów, w tym m.in. zarządzanie danymi, przeprowadzanie segmentacji klientów według różnych kryteriów, a dzięki temu lepsze dopasowanie ofert do poszczególnych grup przy wykorzystaniu efektywnych kanałów komunikacji.
INCITY to duża sieć sklepów z modną odzieżą damską. Od momentu powstania w 2005 roku firma prężnie się rozwija. Otwiera nowe sklepy i umacnia – szeroko zakrojonymi działaniami marketingowymi – swój wizerunek firmy nowoczesnej, stawiającej na dobrą jakość oferowanych produktów. Firma posiada sklepy gównie w Rosji oraz w innych krajach należących do WNP. W najbliższym czasie planuje otwarcie nowych sklepów na rynku białoruskim.
Więcej www.incity.ru >>
iReward24 należy do Grupy Kapitałowej Comarch. Specjalizuje się w tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu programami lojalnościowymi. Firma zapewnia pełen zakres usług konsultingowych i analitycznych oraz dostarcza autorskie rozwiązania IT.
Więcej: www.ireward24.pl>>