Sponsoring legendarnej drużyny monachijskich lwów, road show oraz działania outdoorowe to główne elementy kampanii promocyjnej, jaką pod hasłem „Software mit Weitblick” realizuje w Niemczech Comarch, międzynarodowy dostawca rozwiązań IT. Od ponad roku niemieckie media zastanawia fenomen krakowskiego biznesmena profesora Janusza Filipiaka, który kupił SoftM – niemieckiego dostawcę rozwiązań teleinformatycznych, notowanego na frankfurckiej giełdzie. Comarch prowadzi intensywne działania promujące własną markę w Niemczech. Zwracają one uwagę klientów w krajach DACH na przemiany, które zaistniały w SoftM od czasu przejęcia przez Comarch. Wśród nich rozbudowa oferty, wprowadzenie nowych wersji znanych i cenionych produktów oraz ujednolicenie nazewnictwa – spółki grupy SoftM noszą nazwę Comarch, a brandy produktów zaczynają się od marki Comarch.W ramach kampanii, której budżet to ponad 3 mln euro, Comarch został sponsorem drużyny TSV1860, czyli monachijskich lwów, grających na stadionie Allianz Arena w Monachium. W marcu Comarch przygotowuje się do udziału w targach CeBIT. Realizowany jest również „Roadtour Weitblick” – cykl ponad 20 konferencji własnych dla potencjalnych i obecnych klientów Comarch, organizowanych na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Nie zapomniano także o tradycyjnych działaniach ATL w prasie i Internecie.Jak przyznaje prezes SoftM Piotr Piątosa kampania pokazuje szerokie spektrum rozbudowanego o nowe funkcjonalności protfolio produktów. – W naszej ofercie znajduje się – skierowany do średnich firm – nowatorski system ERP Comarch Semiramis. Małe firmy mogą testować również Comarch Altum. Dodatkowo spółka informuje o systemie do elektronicznej wymiany dokumentów Comarch ECOD, archiwum Infostore, CRM oraz ofercie outsourcingowej. Nie zapominamy również o klientach poprzednich wersji systemów ERP, eksponując ich dalszy rozwój – dodaje Piątosa.– Liczymy, że kampania wraz z imprezami towarzyszącymi spowoduje wzrost świadomości marki Comarch w Niemczech oraz dodatkowo zwiększy zainteresowanie naszą ofertą przejawiające się wzrostem zamówień w 2010 – zaznacza profesor Janusz Filipiak, założyciel i prezes Comarch SA.Kreacją kampanii, w tym realizację sesji fotograficznej, przygotowała polska agencja interaktywna SoInteractive. – Zapanowanie nad ośmiorgiem nastolatków było dla nas nie lada wyzwaniem! A mówiąc poważniej – atmosfera na planie była świetna. Wszyscy dobrze się bawili, a rezultaty naszej wspólnej pracy można zobaczyć w największych niemieckich miastach – powiedział Grzegorz Gracz, Dyrektor Kreatywny w SoInteractive. Strategia Comarch w Niemczech jest przykładem dobrze zaplanowanej kampanii crossmediowej, starannie dopasowanej do grupy docelowej. Poprzez działania we wszystkich mediach została zachowana pełna spójność przekazu. Działania promocyjne w Niemczech są realizowane w okresie wrzesień 2009 – marzec 2010.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza