Nagroda Innowacja Handlu 2010 dla spółki iReward24
iReward24, spółka córka Comarch, specjalizująca się w projektowaniu i wdrażaniu programów lojalnościowych, została nagrodzona w konkursie Innowacje Handlu 2010 za system iReward24 Loyalty Platform. Produkt ten uznany został za najbardziej innowacyjne rozwiązanie dla sieci handlowych w kategorii programy lojalnościowe.
Konkurs Innowacje Handlu 2010 miał na celu wyróżnienie najlepszych oraz najciekawszych produktów i usług prezentowanych podczas największych w Polsce targów branży retail. Rozstrzygnięcie konkursu i rozdanie nagród miało miejsce podczas uroczystej Gali towarzyszącej Targom Wyposażenia, Usług i Technologii dla Handlu Retail Show 2010. O przyznaniu nagrody dla iReward24 decydowali niezależni eksperci, a także przedstawiciele największych sieci handlowych w Polsce.
Nagrodzony w konkursie system iReward24 Loyalty Platform to kompleksowe narzędzie do zarządzania programami lojalnościowymi, oferowane w modelu SaaS. Spółka traktuje przyznanie nagrody Innowacja Handlu 2010, jako dalszy bodziec do doskonalenia swoich produktów i usług. Stanowi ona również potwierdzenie rosnącej pozycji iReward24 na rynku dostawców programów lojalnościowych. |