Odważne decyzje, determinacja i konsekwentna realizacja strategii kluczem do sukcesu Comarch we Francji

Z powstaniem biura Comarch we Francji wiąże się ciekawa historia. Na początku XXI wieku w Europie dynamicznie rozwijały się usługi operatorów wirtualnych. Często duże sieci handlowe tworzyły własne sieci komórkowe, korzystając przy tym z infrastruktury operatorów tradycyjnych, takich jak Vodafone, T-Mobile czy Orange.

W 2006 roku Auchan Telecom ogłosił przetarg na stworzenie usługi telefonii komórkowej. Grupa Comarch, mimo braku doświadczenia w tym segmencie, z sukcesem wystartowała w przetargu. Jak się okazało, stworzyliśmy bardzo dobry, innowacyjny produkt, który odbił się szerokim echem w branży. Dotrzymaliśmy wówczas bardzo krótkich terminów, jednocześnie dostarczając produkt najwyższej jakości. W kolejnych miesiącach poszliśmy za ciosem i poszerzaliśmy naszą działalność na tamtejszym rynku. Warto tutaj dodać, że negocjacje handlowe prowadziła w tym czasie, ówczesna Prezes Comarch AG, a obecnie Prezes Zarządu Comarch SA, dr Anna Pruska. To właśnie Pani Prezes Anna Pruska podpisała pierwszą umowę, która stała się podwaliną do dalszego rozwoju Comarch we Francji.

Francuski oddział Comarch rozwija się nieprzerwanie od 2006 roku. Przez kolejne kilkanaście lat konsekwentnie budowaliśmy prężnie działającą organizację, współpracującą z wieloma znanymi i cenionymi klientami z całego świata. Jak dokładnie wyglądała nasza droga? Odpowiedź znajdziecie w najnowszym wpisie na naszym blogu.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza