Pasy kontra Monachijskie Lwy
Kibice z Niemiec i z Polski zasiądą 9 października na trybunach nowo otwartego stadionu Cracovia, przy ul. Kałuży w Krakowie, aby obejrzeć towarzyski mecz dwóch drużyny sponsorowanych przez Comarch: krakowskiej Cracovii oraz niemieckiej drużyny TSV 1860 tzw. "Monachijskie Lwy".
"Monachijskie Lwy"
W związku z przejęciem przez Comarch niemieckiej grupy SoftM (obecnie Comarch) od grudnia 2009 roku krakowska spółka sponsoruje także legendarną, niemiecką drużynę TSV 1860 z Monachium. W sezonie 2010/2011 Comarch został głównych sponsorem niemieckiej drużyny. Logo Comarch pojawiało się na Allianz Arena i na koszulkach zawodników. Dzięki tej współpracy nawiązane zostały także relacje między drużyną z Niemiec a Cracovią. Owocami tej współpracy będzie wymiana doświadczeń, organizowanie turniejów, szkolenie dzieci, młodzieży oraz trenerów. Jest to pierwsza tego typu umowa pomiędzy polskim a zagranicznym klubem.
W lutym 2010 roku na zaproszenie Comarch przedstawiciele klubów Ekstraklasy oraz Prezes PZPN Grzegorz Lato i Sekretarz Generalny PZPN Zdzisław Kręcina złożyli dwudniową wizytę w Monachium. Spotkanie miało na celu zapoznanie się z zasadami organizacji meczów i procedurami bezpieczeństwa na Allianz Arena. Sascha Fäber, kierownik ds. organizacji eventów w TSV oraz Peter Kerspe, dyrektor zarządzający stadionu, zaprezentowali gościom z Polski, jak organizuje się i zabezpiecza mecze.
- Mogliśmy obejrzeć z bliska cały obiekt, zobaczyć punkt, w którym znajduje się centrum dowodzenia Allianz Areną. Bezpieczeństwem na obiekcie zarządza niemiecka policja i jest to główna różnica między meczami w Niemczech i w Polsce. To była bardzo pożyteczna wizyta i kilka rozwiązań, które widzieliśmy, będziemy chcieli zastosować na naszym nowym stadionie - mówi wiceprezes MKS Cracovia SSA Jakub Tabisz.
Pasy
Od 2001 roku Comarch sponsoruje najstarszy klub sportowy w Polsce - MKS Cracovię SSA. Prowadzi on działalność sportową z uczestnictwem w profesjonalnych ligach i zawodach w kilku dyscyplinach sportowych, z których najważniejszymi są piłka nożna oraz hokej na lodzie. Celem inwestycji w tą spółkę jest promocja marki Comarch.
O możliwościach udziału w meczu czytaj tutaj >>