4 miliony kubków reklamowych polskiej spółki IT Comarch pojawi się na pokładach samolotów linii lotniczych Air Berlin. Już 15 lutego rusza kolejny etap kampanii reklamowej Comarch w Niemczech.


Działania marketingowe pod hasłem „Comarch. Software mit Weitblick” są prowadzone w Niemczech od września 2009 roku. Ich celem jest zwiększenie świadomości marki Comarch. Obecnie pod nazwą polskiej spółki IT funkcjonuje także oprogramowanie SoftM niemieckiego producenta IT. Został on przejęty przez Comarch w listopadzie 2008 roku.

Motywem przewodnim kampanii jest „pokolenie przyszłości”, dla którego korzystanie z innowacyjnego oprogramowania Comarch stanie się czymś oczywistym, intuicyjnym i naturalnym.  Kreację do kampanii przygotowała agencja interaktywna SoInteractive. Firma ta odpowiada także za jej realizację.

Niemiecka kampania Comarch jest dla SoInteractive sprawdzianem umiejętności poruszania się na zagranicznym rynku reklamowym, który na ogół nie kojarzy się z ofertą agencji interaktywnych.
- Dzięki szerokim kompetencjom potrafimy tworzyć i realizować kompleksowe kampanie, wykraczające poza Internet - mówi Grzegorz Gracz, wiceprezes agencji SoInteractive.

Działania marketingowe będą prowadzone do 31 marca 2010 roku. Obejmują one kampanię outdoorową, działania ambientowe, konferencje i road show’y, a także promocję w Internecie oraz w prasie.

Dodatkowe informacje są dostępne na stronach:

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza