Sponsorowany przez Comarch klub Cracovia podkreśla rodzinność i tradycję
W Internecie, telewizji i na billboardach trwa kampania „Razem tworzymy niepowtarzalne widowiska“ promująca Miejski Klub Sportowy Cracovia. Na zaproszenie Comarch (w ramach obchodów otwarcia stadionu) w Grodzie Kraka gościła bawarska drużyna TSV 1860. Monachijskie Lwy, które są również sponsorowane przez Comarch, rozegrały towarszyski mecz.
Rozpoczęta miesiąc przed otwarciem nowego stadionu przy ul. Kałuży kampania Cracovii promuje zmiany, które zostały wprowadzone w klubie, nowoczesny stadion oraz nowy sposób podejścia do kibiców. Poszczególne etapy kampanii „Razem tworzymy niepowtarzalne widowiska“ zostały skierowane do mieszkańców Krakowa, miłośników klubu i ich rodzin. Wykonaniem billboardów, spotu wideo oraz nowej strony internetowej zajęła się Agencja Kreatywna SoInteractive.
Cracovia w swojej kampanii podkreśliła aspekt rodzinny, sukces i tradycję. Kampania wystartowała w chwili zamieszczenia ogromnego billboardu w centrum Krakowa. Kolejno w prasie, w miejskich autobusach oraz na przystankach pojawiły się plakaty reklamowe, a w telewizji spot wideo z udziałem piłkarzy.
Ostatni etap zmian to odświeżona witryna Cracovia.pl. Wprowadzono jasny podział na piłkę nożną i hokej, wzbogacono portal o treści multimedialne. Nowa wersja strony powstała po kwietniowym spotkaniu z przedstawicielami Stowarzyszenia „Tylko Cracovia“. Twórcy strony wraz z działem marketingu Cracovii skonsultowali z kibicami projekt graficzny oraz makiety na poziomie funkcjonalnym.
To nie koniec zmian w klubie. Niebawem na stronie ruszy panel relacji live, systemem sprzedaży biletów online, „strefa kibica“ z dodatkowymi treściami dla zalogowanych.
Akcję pod hasłem „Razem tworzymy niepowtarzalne widowiska“ przygotowała Agencja Kreatywna SoInteractive.