Sponsorowana przez Comarch Cracovia ma stabilną kondycję finansową. Firma doradcza Ernst & Young we współpracy z Ekstraklasą SA po raz kolejny opublikowała raport dotyczący najwyższej piłkarskiej klasy rozgrywkowej w Polsce. Dokument ten przybliża sytuację biznesową 18 klubów występujących w rozgrywkach Ekstraklasy.

Najstarszy polski klub Cracovia, dzięki silnemu i stabilnemu sponsorowi - firmie Comarch SA, zostały sklasyfikowane na wysokim, 5. miejscu rankingu finansowego. W przypadku beniaminka Ekstraklasy, jakim jest Cracovia, jest to nie lada osiągnięciem.

Jak czytamy w raporcie EY, Cracovia w roku 2012 miała 19,9 mln zł przychodu, a wartość ekwiwalentu reklamowego na koszulce Cracovii wyniosła 33,7 tys. zł.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza