Strona WWW Comarch zdobyła e-diament Forbes&Onet.pl
E–diament Forbes&Onet.pl 2011 dla najlepszej firmowej strony internetowej w województwie małopolskim oraz wyróżnienie w rankingu Diamenty Forbes 2011 w kategorii firm o poziomie przychodów powyżej 250 mln PLN w województwie małopolskim zdobył Comarch.
E-diamenty Forbesa&Onet.pl to nagrody dla przedsiębiorstw, które mają najlepiej rozwinięte witryny korporacyjne i najlepiej wykorzystują potencjał Internetu.
- Małopolski e-diament dla strony WWW Comarch cieszy tym bardziej, że jesteśmy firmą technologiczną. Kapituła rankingu Forbes&Onet.pl doceniła wagę, jaką Comarch przykłada do nowoczesnych narzędzi komunikacji. Bardzo nas to cieszy - mówi Łucja Majczak-Burek, koordynator do spraw komunikacji internetowej, Comarch.
Redakcje Onet.pl i Forbesa badały przy wyłanianiu e-diamentów następujące obszary: wersje językowe serwisu, funkcjonalność serwisu (czas potrzebny na znalezienie potrzebnych informacji), innowacyjne rozwiązania informatyczne- e-rozwiązania (prezentacja produktu, e-katalogi, możliwości zakupu, płatności elektroniczne, FAQ), prezentacja produkty/usługi (opis, fotografie, wideo, instrukcje, nowości), sprzedaż produktu on-line - możliwości zakupu, dokonanie płatności elektronicznych, firma (o firmie, historia, misja, struktura, zarząd, referencje), kontakt z firmą: tradycyjny(telefon, fax), on-line (czat, komunikator), graficzne przedstawienie dojazdu do firmy.
- Internet to wizytówka, którą wystawiamy całemu światu. Bez niej praktycznie niemożliwie jest osiągnięcie sukcesu rynkowego. Wiele firm zaczyna swoją działalność od założenia strony internetowej – mówił, wręczając Comarch e-diament Rafał Mandes, dyrektor pionu Biznes i finanse w Onet.pl.
Twórcą witryny internetowej (grafika i funkcjonalności) jest agencja kreatywna SoInteractive. Należy ona do Grupy Kapitałowej Comarch i zajmuje się wszechstronną komunikacją marketingową. Specjalizuje się w łączeniu nowatorskiej kreacji z zaawansowanymi technologicznie rozwiązaniami webowymi. Klientom oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu komunikacji marketingowej. Tworzy od podstaw kampanie reklamowe począwszy od strategii, kreacji, aż po realizację. SoInteractive to także Studio SoInteractive. Profesjonalny sprzęt i zaplecze technologiczne (Motion Capture, Green Screen, Kamera Red One) pozwalają zaproponować jakość, jaką można znaleźć w czołowych studiach na świecie. Agencja oferuje klientom szeroką gamę profesjonalnych usług na potrzeby produkcji filmowej.
Comarch otrzymał również statuetkę tzw. „złotą wizytówkę zumi”.
Magazyn Forbes oraz portal Onet.pl wspólnie organizują akcję nagradzania najlepszych biznesów w każdym z 16 regionów w Polsce.