System lojalnościowy iReward24 Loyalty Platform w „Przedsiębiorstwie SJ”
iReward24, spółka córka Comarch podpisała umowę z „Przedsiębiorstwem SJ” – firmą z branży paliwowej w zakresie wdrożenia programu lojalnościowego na stacjach benzynowych w północnej i centralnej Polsce.
iReward24 odpowiada za dostarczenie oprogramowania, stworzenie koncepcji i mechaniki programu, obsługę biznesową oraz przygotowanie identyfikacji wizualnej.
Do zarządzania programem na stacjach benzynowych wykorzystany zostanie autorski system lojalnościowy iReward24 Loyalty Platform. Oprogramowanie zostanie dostarczone w modelu SaaS, dzięki czemu zmniejszeniu ulegnie czas i koszty wdrożenia. iReward24 Loyalty Platform umożliwi obsługę programu lojalnościowego skierowanego do indywidualnych i biznesowych klientów końcowych. Wraz z platformą lojalnościową uruchomiony zostanie system kart flotowych, również autorstwa iReward24. Mechanika programu będzie oparta o kolekcjonowanie punktów, a następnie wymianę ich na nagrody zgromadzone w ramach katalogu nagród.
iReward24 powstało z inicjatywy Comarch w październiku 2008 roku. Spółka specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu programów lojalnościowych B2C i B2B. Poza dostarczaniem narzędzi IT, oferuje szeroką gamę usług konsultingowych i analitycznych.