Programy lojalnościowe Comarch Loyalty Management z nagrodą Loyalty 2015 Awards
Tym razem rozwiązania Comarch otrzymały „Loyalty 2015 Awards”, czyli jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży zarządzania relacjami i budowania lojalności klienta. Zwycięskie projekty to wdrożenia zrealizowane dla linii lotniczych: Jet Blue oraz airBaltic.
Nagroda „Loyalty 2015 Awards” to dowód, że rozwiązania Comarch Loyalty Management spełniają oczekiwania konsumentów i trafiają w ich potrzeby, a jednocześnie są docenianie przez specjalistów oraz praktyków z zakresu budowania lojalności wśród klientów. Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników, praktyczna wiedza oraz indywidualne podejście do firm partnerskich to klucz do powodzenia naszych projektów. Cieszymy się, że sukces obydwu programów partnerskich został zbudowany na fundamentach rozwiązań Comarch – mówi Piotr Kozłowski, Comarch CRM&MARKETING, Consulting Director.