Comarch z wyróżnieniem „Konsumencki Lider Jakości 2015”
Konsumenci, których priorytetem było wskazanie producentów najlepszych pod względem jakości, wybrali Comarch w tegorocznej edycji projektu „Konsumencki Lider Jakości 2015”. Wyróżnienie przyznano w kategorii „Producenci oprogramowania komputerowego dla firm”.
Najlepsza oferta dla małych firm, niezawodność i wysoka jakość świadczonych usług oraz „świetne produkty” to według konsumentów cechy marki Comarch. Dzięki takim skojarzeniom respondenci wybrali Comarch na "Konsumenckiego Lidera Jakości 2015" w kategorii „Producenci oprogramowania komputerowego dla firm”.
"Konsumencki Lider Jakości 2015" to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, będącej dodatkiem do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.
Badania przeprowadzane w ramach projektu mają na celu, oprócz wyłonienia Liderów Jakości, zgromadzenie wiedzy na temat poziomu jakości wybranych produktów i usług. Ponadto z badania można dowiedzieć się dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze oraz jakie skojarzenia wśród konsumentów budzą dane marki.
Zdaniem analityków – autorów raportu: - Projekt z roku na rok ewoluuje. W kolejnych edycjach stosujemy coraz bardziej zaawansowane metody realizacji badań opinii i analizy danych. Jako nadrzędna stosowana w badaniu jest idea metodologii mixed-methods. Podejście to stosowane jest na kilku etapach realizacji projektu.
W pytaniu „Co sprawiło, że marka Comarch SA została uznana za Lidera Jakości?” konsumenci docenili ofertę Comarch dla małych firm, uznając ją za najlepszą na rynku. W swoich odpowiedziach podkreślili niezawodność i wysoką jakość świadczonych przez Comarch usług. Do wyróżnienia przyczyniła się również odpowiedź respondentów, że Comarch został uznany za lidera jakości „ponieważ ma świetne produkty”.
Z badania dotyczącego skojarzeń z firmą Comarch, przeprowadzonego na próbie 10 400 aktywnych konsumentów wyniknęło, iż firma kojarzy się z: niezawodnością, prostotą oraz miastem, gdzie powstała czyli Krakowem.
Konsumencki Lider Jakości 2015. Najbardziej znane marki. „Strefy Gospodarki”, dodatek „Dziennik Gazeta Prawna”.