Sztuczna inteligencja (AI) w obsłudze klienta

    Czas trwania
    Godzina rozpoczęcia
    Stopień trudności

      Sztuczna inteligencja (AI) w obsłudze klienta

      O szkoleniu

      Szkolenie Sztuczna inteligencja (AI) w obsłudze klienta to praktyczny przewodnik po nowoczesnych technologiach wspierających pracę zespołów customer service oraz osób odpowiedzialnych za tworzenie instrukcji obsługi i treści do baz wiedzy. Uczestnicy poznają zastosowania generatywnej sztucznej inteligencji w komunikacji z klientem, tworzeniu dokumentacji, analizie zgłoszeń oraz automatyzacji obsługi klienta.

      W czasach rosnących oczekiwań klientów i potrzeby szybkiej reakcji AI staje się kluczowym wsparciem. Szkolenie pokazuje, jak w praktyce wykorzystać narzędzia AI, aby zwiększyć efektywność pracy zespołów, skrócić czas reakcji i poprawić jakość obsługi klienta.

      Poznaj program szkolenia AI

      Co zyskasz dzięki szkoleniu ?

      Cele szkolenia

      Szkolenie ma na celu:

      • Zapewnienie wiedzy na temat zastosowania sztucznej inteligencji w obszarze obsługi klienta.
      • Praktyczne zaprezentowanie, jak generatywna AI może wspierać konsultantów w codziennych obowiązkach.
      • Naukę technik promptowania w celu lepszego wykorzystanie możliwości dużych modeli językowych na przykładzie ChatGPT.
      • Pokazanie narzędzi wykorzystujących AI do automatyzacji komunikacji, analizy zgłoszeń i tworzenia zasobów wiedzy.
      • Omówienie potencjalnie nowego modelu Business-to-Machine (B2M) w kontekście sprzedaży i wpływu na obsługę klienta.

      Umiejętności

      Dzięki szkoleniu uczestnik będzie mógł:

      • Tworzyć efektywne prompty (zapytania) na potrzeby dużych modeli językowych, by otrzymywać dobre rezultaty.
      • Korzystać z ChatGPT w sposób efektywny i zgodny z najlepszymi praktykami.
      • Tworzyć skuteczne prompty do obsługi zgłoszeń klientów i generowania odpowiedzi.
      • Uzupełniać bazy wiedzy przy współpracy z AI.
      • Analizować dane/informacje ze zgłoszeń klientów z użyciem AI.
      • Identyfikować obszary, gdzie można wykorzystać AI do automatyzacji zadań z zakresu obsługi klienta.
      Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?

      Profil uczestników

      Szkolenie jest skierowane do:

      • Pracowników działów obsługi klienta i contact center.
      • Menedżerów i liderów zespołów customer service.
      • Osób odpowiedzialnych za wdrażanie narzędzi AI w obsłudze klienta.
      • Konsultantów i specjalistów ds. doświadczenia klienta (CX).

      Przygotowanie uczestników

      Od uczestników szkolenia wymagana jest znajomość podstawowych narzędzi internetowych oraz doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub pokrewnych obszarach.

      Czas trwania

      Przed nami:

      • 2 dni, 16 godzin szkoleniowych
      Szczegółowy program szkolenia

      Szczegółowy program szkolenia

      Krótkie wprowadzenie do AI i uczenia maszynowego

      ChatGPT – prezentacja interfejsu i najważniejszych funkcji

      Przykłady wykorzystania AI w obsłudze klienta, wraz z propozycjami narzędzi

      Inżynieria promptowania, czyli sposoby na prompt idealny

      Praktyczne prompty dla ChatGPT w obsłudze klienta, w tym:

      • Generowanie odpowiedzi na zgłoszenia klientów
      • Tworzenie FAQ i treści do baz wiedzy
      • Tworzenie scenariuszy rozmów dla konsultantów telefonicznych
      • Opracowywanie dokumentacji w oparciu o dostarczoną wiedzę
      • Obsługa trudnych sytuacji i klientów „trudnych emocjonalnie”

      Podstawowe operacje na plikach oraz analiza danych z wykorzystaniem ChatGPT

      Modele GPT, projekty i instrukcje spersona

      lizowane w ChatGPT; tworzenie projektu wspartego wiedzą dot. produktu, dla którego ma zostać zapewnione wsparcie techniczne

      Generowanie grafiki w ChatGPT 

      Przykłady automatyzacji procesów customer service z wykorzystaniem AI

      AI i przyszłość obsługi klienta – personalizacja, predycja potrzeb, rola modelu B2M

      Metoda realizacji szkolenia

      Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie mini wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy konsultanta i zespołów obsługi klienta.


      Na czas szkolenia zapewniamy licencje do ChatGPT Plus

      POBIERZ PROGRAM W PDF

      W ramach szkolenia zapewniamy

      W ramach szkolenia zapewniamy

      • komplet materiałów szkoleniowych
      • certyfikat potwierdzający udział w kursie
      • pełna obsługa cateringowa (dla szkoleń stacjonarnych)
      Ścieżka rozwoju

      Podobne szkolenia

      Spotkajmy się na szkoleniu!

      • Marek Jeleśniański

        Od 20 lat związany jest z branżą IT, a od ponad 11 lat pracuje dla GK Comarch, obecnie jako dyrektor jednego z działów. Jako pasjonat AI i wpływu sztucznej inteligencji na przyszłość rynku pracy dzieli się wiedzą i przewidywaniami na swoim blogu: https://jelesnianski.pl/. Teraz z jego doświadczenia menedżerskiego i technicznego będą mogli skorzystać uczestnicy naszego szkolenia!

        Blog trenera

        Sprawdź wszystkie szkolenia z AI!
        Analiza danych, programowanie czy grafika? Sprawdź szkolenia i kursy z wykorzystaniem AI w Comarch!
        Interesują Cię inne szkolenia ?
        Zajrzyj do naszej bogatej oferty szkoleń z popularnych szkoleń i wybierz coś dla siebie. Śledź również nasze nowości i atrakcyjne rabaty !