Cele szkolenia
Szkolenie ma na celu:
Umiejętności
Dzięki szkoleniu uczestnik będzie mógł:
Profil uczestników
Szkolenie jest skierowane do:
Przygotowanie uczestników
Od uczestników szkolenia wymagana jest znajomość podstawowych narzędzi internetowych oraz doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub pokrewnych obszarach.
Przed nami:
Szczegółowy program szkolenia
Krótkie wprowadzenie do AI i uczenia maszynowego
ChatGPT – prezentacja interfejsu i najważniejszych funkcji
Przykłady wykorzystania AI w obsłudze klienta, wraz z propozycjami narzędzi
Inżynieria promptowania, czyli sposoby na prompt idealny
Praktyczne prompty dla ChatGPT w obsłudze klienta, w tym:
Podstawowe operacje na plikach oraz analiza danych z wykorzystaniem ChatGPT
Modele GPT, projekty i instrukcje spersona
lizowane w ChatGPT; tworzenie projektu wspartego wiedzą dot. produktu, dla którego ma zostać zapewnione wsparcie techniczne
Generowanie grafiki w ChatGPT
Przykłady automatyzacji procesów customer service z wykorzystaniem AI
AI i przyszłość obsługi klienta – personalizacja, predycja potrzeb, rola modelu B2M
Metoda realizacji szkolenia
Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie mini wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy konsultanta i zespołów obsługi klienta.
Na czas szkolenia zapewniamy licencje do ChatGPT Plus
W ramach szkolenia zapewniamy