Cele szkolenia
Uczestnik w trakcie szkolenia nauczy się pracy w środowisku Google wykorzystując narzędzie Looker Studio. Po zakończeniu szkolenia będzie tworzył interaktywne raporty zbudowane z nowoczesnych wizualizacji, które finalnie udostępni innym osobom, do przeglądania danych na czytelnych dashboardach.
Umiejętności
Dzięki szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Profil uczestników
Kurs przeznaczony jest dla osób wykonujących analizy danych, które chcą dane wizualizować tworząc raporty w postaci interaktywnych pulpitów menedżerskich (dashboardy).
Przygotowanie uczestników
Od uczestników szkolenia wymagana jest znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego na poziomie średnio zaawansowanym. Przydatna, ale niewymagana będzie znajomość obsługi bazy danych SQL z tworzeniem
Przed nami:
Szczegółowy program szkolenia
Wprowadzenie do Looker Studio
Narzędzia Google. Porównanie Looker Studio vs Looker Studio Pro.
Tworzenie i zarządzanie kontem użytkownika w Google Looker Studio.
Formatowanie wizualizacji.
Źródła danych.
Ustawienia raportu.
Automatyzacja raportów i harmonogramy dostarczania.
Udostępnianie raportów.
Metoda realizacji szkolenia
Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy.
W ramach szkolenia zapewniamy
Po ukończeniu szkolenia rekomendowane są następujące szkolenia, które uzupełniają wiedzę z zakresu Google Looker Studio: przygotowanie danych do tworzenia dashboardów/raportowania BI.