Google Looker Studio - raporty i wizualizacja danych

    Czas trwania
    Godzina rozpoczęcia
    Stopień trudności

      Google Looker Studio - raporty i wizualizacja danych

      Opis szkolenia

      Kurs Google Looker Studio - raporty i wizualizacja danych, przeznaczony jest dla osób wykonujących analizy danych, które chcą dane wizualizować tworząc raporty w postaci interaktywnych pulpitów menedżerskich (dashboardy).

      Poznaj program szkolenia Google Looker Studio

      Co zyskasz dzięki szkoleniu ?

      Cele szkolenia

      Uczestnik w trakcie szkolenia nauczy się pracy w środowisku Google wykorzystując narzędzie Looker Studio. Po zakończeniu szkolenia będzie tworzył interaktywne raporty zbudowane z nowoczesnych wizualizacji, które finalnie udostępni innym osobom, do przeglądania danych na czytelnych dashboardach.

      Umiejętności

      Dzięki szkoleniu  uczestnik będzie potrafił:

      • pracować w środowisku Google Looker Studio
      • importować dane z różnych źródeł 
      • tworzyć interaktywne raporty
      • udostępniać przygotowane raporty
      Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?

      Profil uczestników

      Kurs przeznaczony jest dla osób wykonujących analizy danych, które chcą dane wizualizować tworząc raporty w postaci interaktywnych pulpitów menedżerskich (dashboardy).

      Przygotowanie uczestników

      Od uczestników szkolenia wymagana jest znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego na poziomie średnio zaawansowanym. Przydatna, ale niewymagana będzie znajomość obsługi bazy danych SQL z tworzeniem 

      Czas trwania Google Looker Studio

      Przed nami:

      • 2 dni, 16 godzin szkoleniowych
      Szczegółowy program szkolenia Google Looker Studio

      Szczegółowy program szkolenia

      Wprowadzenie do Looker Studio

      Narzędzia Google. Porównanie Looker Studio vs Looker Studio Pro.

      Tworzenie i zarządzanie kontem użytkownika w Google Looker Studio.

      • Interfejs Użytkownika Google Looker Studio.
      • Tworzenie Raportów i Wizualizacji.
      • Wykresy kolumnowe, liniowe, kołowe
      • Mapy geograficzne
      • Tabele przestawne w raporcie
      • Wskaźniki
      • Harmonogramy
      • Listy
      • Suwaki
      • Pola wyboru
      • Obiekty: obrazy, kształty, pola tekstowe
      • Łącza internetowe

      Formatowanie wizualizacji.

      • Wybór odpowiednich typów wizualizacji dla różnych danych.
      • Grupowanie wizualizacji.
      • Rozkład obiektów.
      • Niestandardowe wizualizacje.
      •  Szablony raportów.

      Źródła danych.

      • Pobieranie danych z różnych źródeł:  pliki csv, skoroszyty xlsx, bazy danych SQL.
      • Filtrowanie i sortowanie danych w raportach.
      • Kombinacje (łączenie) danych.
      • Wymiary danych.
      • Zakresy dat
      • Formatowanie warunkowe.

      Ustawienia raportu.

      • Historia wersji

      Automatyzacja raportów i harmonogramy dostarczania.

      Udostępnianie raportów.

      • Raporty mobilne
      • Osadzanie raportów

      Metoda realizacji szkolenia

      Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy. 

      POBIERZ PROGRAM W PDF

      W ramach szkolenia zapewniamy

      W ramach szkolenia zapewniamy

      • materiały szkoleniowe
      • certyfikat potwierdzający udział w kursie
      • pełna obsługa cateringowa
      Ściezna szkoleniowa

      Po ukończeniu szkolenia rekomendowane są następujące szkolenia, które uzupełniają wiedzę z zakresu Google Looker Studio: przygotowanie danych do tworzenia dashboardów/raportowania BI.

      Podobne szkolenia