Cele szkolenia
Szkolenie stanowi wprowadzenie do teorii budowy zespołu, zapoznane z etapami jego rozwoju oraz rolą lidera w jego kształtowaniu. Celem jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami komunikacji, rozwoju i podtrzymywania relacji interpersonalnych oraz motywowania, a także zrządzania konfliktem.
Umiejętności
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie dokonać analizy swoich umiejętności komunikacyjnych i przywódczych. Zapoznają się preferencjami postrzegania świata i podejmowania decyzji (kwestionariusz MBTI) oraz modelem uczenia się. Przejdą przez fazy rozwoju zespołu oraz nauczą się na jakie element należy zwracać uwagę w poszczególnych fazach. Poznają sposoby oraz podniosą swoje kwalifikacje w zakresie motywowania zespołu oraz nauczą się jak prawidłowo udzielać informacji zwrotnej. Ponadto:Profil uczestników
Szkolenie przeznaczone jest osób, które chcą zapoznać się tematyką komunikacji, motywowania, budowania zespołu oraz zasadami i technikami stosowanymi w obszarze „miękkiego” zarządzania projektami.
Szkolenie przeznaczone dla członków zespołów projektowych, osób rozpoczynających pracę w projektach i liderów zespołów oraz wszystkich których interesują sprawy szeroko rozumianej komunikacji w projektach.
Przygotowanie uczestników
Szkolenie podstawowe, brak wymagań wstępnych, zalecana podstawowa znajomość obszaru zarządzania projektami.
Szczegółowy program szkolenia
Wprowadzenie do szkoleniaPrzywództwo
Efektywny zespółKonflikty i sposoby ich rozwiązywania
Efektywne spotkania
Metoda realizacji
Szkolenia prowadzone w formie prezentacji oraz ćwiczeń/warsztatów angażujących uczestników szkolenia.