Cele szkolenia
Założeniem szkolenia jest przekazanie wiedzy Uczestnikom z zakresu modułów: Comarch ERP Optima Księga Handlowa, Kasa/Bank, CRM, Obieg dokumentów i Biuro Rachunkowe. Tematyka szkolenia została opracowana z myślą o osobach wdrażających Comarch ERP Optima w Biurach Rachunkowych. W pierwszej części szkolenia zakres tematów został tak dobrany, aby wskazać praktyczne zastosowanie Comarch ERP Optima związane z rozpoczęciem pracy na bazie danych nowego Klienta. Zaprezentowano elementy skracające czas przeznaczony na przygotowanie bazy danych, konfigurację ustawień na operatorze, czy wprowadzanie dokumentów do ewidencji księgowej. W kolejnej części kursu prezentowane są moduły dodatkowe Comarch ERP Optima służące przede wszystkim raportowaniu, usystematyzowaniu obiegu dokumentów w Biurze Rachunkowym oraz usprawnieniu obsługi korespondencji elektronicznej.
Umiejętności
Dzięki szkoleniu uczestnik:
Profil uczestników
Szkolenie wdrożeniowe przeznaczone dla Klientów korzystających z Comarch ERP Optima i Partnerów – przedsiębiorstw już zajmujących się sprzedażą i wdrażaniem systemów sektora ERP Comarch SA.
Przygotowanie uczestników
Szkolenie pierwszego stopnia trudności – podstawowe. Od Uczestników wymagana jest znajomość podstawowa obsługi Comarch ERP Optima. Przydatna jest znajomość zagadnień księgowych. Pomocne odbycie e-szkoleń Comarch ERP Optima o tematyce logistyczno-księgowej.
Czas trwania
Szczegółowy program szkolenia
1. Standardowe przyciski obsługujące program
2. Przygotowanie programu do pracy na nowej bazie
3. Konfiguracja danych na Operatorze
4. Konfiguracja – ustawienie parametrów
5. Importy dla księgowości
6. Formaty elektronicznej wymiany danych z bankiem
7. Funkcje ułatwiające pracę w programie
8. Plik JPK_V7 i deklaracja VAT-UE
9. Moduł CRM
10. Moduł Obieg Dokumentów
11. Moduł Biuro Rachunkowe
Współpraca z klientami Biura Rachunkowego
Wykorzystanie Internetu w firmie
Metoda realizacji szkolenia
Polecamy inne szkolenia z grupy warsztatów wdrożeniowych: