E-Comarch e-sklep. Jak rozpocząć sprzedaż w e-Sklepie?

Integracja z Comarch XT
    Czas trwania
    Godzina rozpoczęcia
    Stopień trudności

      E-Comarch e-sklep. Jak rozpocząć sprzedaż w e-Sklepie? Integracja z Comarch XT


      Dostęp do materiału szkoleniowego przekazywany na 365 dni i za pośrednictwem Platformy E-Learningowej Comarch (czas naliczany w chwili nadania uprawnień dostępowych).

      O szkoleniu

      Szkolenie Jak rozpocząć sprzedaż w e-Sklepie? Integracja z Comarch XT przeznaczone jest dla początkujących Użytkowników, którzy rozpoczynają swoją przygodę z Comarch e-Sklep. Szkolenie opiera się na treści merytorycznej oraz na przykładach, które pozwolą rozpocząć sprzedaż w sklepie internetowym zintegrowanym z systemem Comarch ERP XT. Po zakończeniu szkolenia każdy użytkownik powinien w szybki i łatwy sposób zintegrować swój e-Sklep z systemem Comarch ERP XT oraz przygotować go do rozpoczęcia sprzedaży.

      Poznaj program szkolenia

      Co zyskasz dzięki szkoleniu ?

      Cel szkolenia: 

      Celem szkolenia jest zapoznanie się użytkownika z podstawową konfiguracją Comarch e-Sklep z systemem Comarch ERP XT. Dodatkowo szkolenie ma na celu pomóc przygotować e-Sklep do prawidłowej sprzedaży internetowej. Zawiera szczegółowe informacje na temat konfiguracji odpowiednich parametrów oraz ustawień w panelu administracyjnym, potrzebnych do rozpoczęcia sprzedaży. Po wykonanym szkoleniu użytkownik powiniem potrafić prawidłowo skonfigurować swój e-Sklep z systemem ERP XT. W skonfigurowanym systemie ERP XT użytkownik będzie potrafił przygotować bazę towarową, którą następnie pomyślnie udostępni swoją ofertę do e-Sklepu. Podstawowym celem szkolenia jest nauka użytkownika, jak po raz pierwszy skonfigurować swój e-Sklep i rozpocząć sprzedaż online.

      Dzięki szkoleniu uczestnik :

      • Pomyślnie zintegruje Comarch e-Sklep z Comarch ERP XT,
      • Przygotuje bazę towarową w systemie ERP XT I udostępni ją do e-Sklepu, 
      • Dowie się jak synchronizować swoją ofertę I wprowadzać w niej zmiany,
      • Skonfiguruje podstawowe ustawienia w panelu administracyjnym e-Sklepu,
      • Będzie potrafił realizować zamówienia z e-Sklepu w systemie ERP XT,
      • Przygotuje promocje dla swoich Klientów,
      • Dowie się, jak zarządzać subskrybentami oraz wysyłać treści marketingowe w postaci Newslettera,
      • Zintegruje swój e-Sklep z portalem Allegro I rozpocznie sprzedaż w serwisie aukcyjnym,
      • Udostępni swoją ofertę do porównywarki cen  - Ceneo. 
      Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?

      Profil uczestników:

      Szkolenie przeznaczone jest dla osób początkujących, które rozpoczynają swoją przygodę z Comarch e-Sklep, które nie wiedzą od czego zacząć i jak prawidłowo skonfigurować swój e-Sklep, aby rozpocząć prowadzić w nim sprzedaż.

      Przygotowanie uczestników: 

      Do realizacji szkolenia potrzebny jest aktywny system Comarch ERP XT. 

      Czas trwania
      • szkolenie aktywne przez okres 12 miesięcy (od chwili uzyskania danych dostępowych do Platformy E-Learningowej)
      Szczegółowy program szkolenia

      Szczegółowy program szkolenia

      Jak zamówić Comarch e-Sklep?

      Jak stworzyć menu kategorii w e-Sklepie?

      Jak określić cechy dla towarów?

      Jak wysłac towary do e-Sklepu?

      Jak przygotować Comarch e-Sklep do sprzedaży?

      Jak realizować zamówienia w e-Sklepie?

      Jak rozpocząć sprzedaż na Allegro?

      Jak dodać promocję w e-Sklepie?

      Subskrybenci i newsletter

      Jak zintegrować e-Sklep z porównwarką cen?

      Test sprawdzający

      W szkoleniu zawarte są następujące moduły:

      Moduł 1: Integracja z Comarch ERP XT

      W module znajdują się informacje na temat integracji Comarch e-Sklep z systemem ERP XT. Dowiesz się jak poprawnie skonfigurować stanowisko e-Sklepu w systemie ERP XT oraz za co odpowiadają poszczególne parametry.

      W Module 1 dowiesz się:

      • Jak zamówić Comarch e-Sklep w Comarch ERP XT,
      • Co znajduje się w formularzu konfiguracji e-Sklepu,

      Moduł 2: Przygotowanie bazy towarowej w systemie ERP XT

      W drugim module szkolenia dowiesz się, jak przygotować własną bazę towarową w systemie Comarch ERP XT. Znajdują się tu informacje na temat dodawania nowych grup towarowych, produktów oraz szczegóły, jak udostępnić swoją ofertę do Comarch e-Sklep.

      W Module 3 dowiesz się:

      • Jak przygotować bazę towarową dla Twojego e-Sklepu – od czego zacząć,
      • Jak dodać grupy towarowe,
      • Jak dodać nowe produkty,
      • Jak dodać opis towaru,
      • Jak udostępnić towary do e-Sklepu,
      • Czym są atrybuty, jak je tworzyć oraz dodawać do swoich towarów,
      • Jak dodać film lub zdjęcie produktu,
      • Czym są atrybuty czasowe,
      • ak przypisać producenta i markę do towarów,

      Moduł 3: Synchronizacja danych

      W trzecim module poznasz pojęcie synchronizacji danych. Znajdują się informacje na temat rodzajów synchronizacji oraz wskazówki jak je wykonać.

      Dowiesz się:

      • Czym jest synchronizacja danych,
      • Jak wykonać ręczną synchronizację danych w systemie ERP XT,

      Moduł 4: Przygotowanie Comarch e-Sklep do sprzedaży – panel administracyjny

      W module czwartym znajdują się szczegółowe informacje na temat przygotowania e-Sklepu do sprzedaży internetowej. Opisano w nim szereg funkcji oraz parametrów, jakie należy uzupełnić, aby móc rozpocząć sprzedawać swoje produkty w Comarch e-Sklep.


      W module 4 dowiesz się:

      • Jak zalogować się w panelu administracyjnym,
      • Jak wygląda interfejs panelu,
      • Jak dodać szablon do swojego e-Sklepu,
      • Jak uzupełnić dane sprzedawcy,
      • Jak skonfigurować konto e-mail w e-Sklepie,
      • Jak dodać i skonfigurować dostawy,
      • Jak dodać i skonfigurować płatności,
      • Jak skonfigurować Koszty dostaw i płatności dla Klientów,
      • Jak określić strefy wysyłki towaru,
      • Jak wybrać kraje działalności.

      Moduł 5: Ceny i rabaty w Twoim e-Sklepie

      W module piątym zgromadzono informacje na temat cen towarów oraz rabatów dostępnych 
      w Comarch e-Sklep.  Przejście modułu 5 nauczy Cię zarządzać prezentacją cen towarów oraz tworzyć odpowiednie rabaty dla Twoich Klientów.

      W module 5 dowiesz się:

      Gdzie możesz zarządzać cenami oraz rabatami w swoim e-Sklepie,

      • Jakie są sposoby prezentacji cen w e-Sklepie,
      • Jak dzielimy rabaty dostępne w e-Sklepie,
      • Jak określić zasady naliczania rabatów w e-Sklepie,
      • Jak dodać rabat dla nowo zarejestrowanego klienta,
      • Jak dodać rabat od wartości zamówienia,
      • Jak dodać rabat dla stałego Klienta,
      • Jak dodać kupon rabatowy,

      Moduł 6: Proces składania zamówienia 

      W module szóstym poznasz proces składania zamówienia. Zawarto w nim szereg informacji na temat składania zamówień, a następnie ich realizacji.

      W module 6 dowiesz się:

      • Jak złożyć zamówienie,
      • Opiszemy krok po kroku jak to działa,
      • Co się dzieje z zamówieniem w chwili, gdy klient naciśnie Zamawiam,
      • Jak wysłać fakturę PDF,

      Moduł 7: Subskrybenci i newsletter

      Moduł 7 zawiera informacje z zakresu dodawania subskrybentów do e-Sklepu oraz tworzenia treści marketingowych w postaci Newslettera. Opisano także proces wysyłania Newslettera do Klientów, którzy zgodzili się na treści marketingowe.

      W module 7 dowiesz się:

      • Jak dodać subskrybenta w e-Sklepie,
      • Jak stworzyć własny newsletter,
      • Jak wysłać newsletter.

      Moduł 8: Integracja z Allegro 

      W module ósmym opisany został proces integracji sprzedaży w portalu aukcyjnym Allegro.pl. Rozdział ten zawiera informacje na temat dodawania konta Allegro, wystawiania nowych aukcji, tworzenia szablonów oraz realizacji zamówień.

      W module 8 dowiesz się:

      • Jak skonfigurować swoje konto Allegro z Comarch e-Sklep,
      • Jak stworzyć szablon oferty Allegro,
      • Jak wystawić aukcję na Allegro,
      • Jak zrealizować zamówienie pochodzące z Allegro.

      Moduł 9: Porównywarki Cen - przykład integracji z CENEO

      W ostatnim module znajdują się informacje na temat porównywarek cen. Opisano proces integracji z Ceneo.pl.

      W module 9 dowiesz się:

      • Z jakimi porównywarkami cen możesz skonfigurować swoją sprzedaż,
      • Jak zintegrować swój sklep z porównywarką cen - Ceneo,
      • Jak przygotować asortyment, aby był widoczny w porównywarce Ceneo.

      Metoda realizacji szkolenia

      Szkolenie jest w formie elektronicznej (on-line). Materiał szkoleniowy, udostępniany przez Internet, wzbogacony jest obrazami (zrzutami ekranu), opisami tekstowymi. Dzięki formie e-learningu uczestnicy dostają możliwość zapoznania się z obsługą programu w dowolnym czasie, w swoim własnym tempie, z dowolnego miejsca.

      POBIERZ PORGRAM

      Dodatkowe informacje

      Wszystkie szkolenia z zakresu systemów Comarch ERP są ZAWSZE obciążone 23% podatkiem VAT. Te usługi nie mogą być rozliczane jako zwolnione z podatku VAT.

      Podobne szkolenia

      Interesują Cię inne programy z rodziny Comarch ERP ?
      Zapraszamy do zapoznania sie ze specyfikacją pozostałych systemów klasy ERP.
      Pytaj, pomagaj, udoskonalaj! Chcesz wiedzieć więcej?
      Zajrzyj na stronę Społeczności Comarch ERP i zarejestruj się w przestrzeni, gdzie Klienci Comarch ERP pomagają sobie wymieniając się wiedzą na temat systemów Comarch ERP!