Skuteczny marketing i promocja w wyszukiwarkach internetowych

    Czas trwania
    Godzina rozpoczęcia
    Stopień trudności

      Skuteczny marketing i promocja w wyszukiwarkach internetowych


      Szkolenie w formie zdalnej lub stacjonarnej

      Opis szkolenia

      Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za promocję mikro firm w Internecie. Polecamy osobom chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady e-marketingu.

      • Cele szkolenia

        Celem szkolenia jest nabycie przez jego uczestników praktycznych umiejętności prowadzenia marketingu internetowego. Uczestnicy szkolenia poznają zasady efektywnego planowania kampanii reklamowych w Internecie oraz sposobów mierzenia skuteczności realizowanych działań. Wykorzystanie umiejętności nabytych w czasie szkolenia pozwoli przygotować nowy wizerunek firmy w Internecie i/lub wprowadzić korekty w prowadzonych dotychczas działaniach, tak aby firma świadomie korzystała z możliwości Internetu.

      • Profil słuchacza

        Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za promocję mikro firm w Internecie. Polecamy osobom chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady e-marketingu.

      • Wymagania wstępne

        Podstawowa wiedza na temat poruszania się w Internecie i sposobu wyszukiwania danych.

      • Metoda realizacji szkolenia

        Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie mini wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy. 

      • Wiedza teoretyczna i praktyczna

        Skuteczne strony internetowe w biznesie

        • Jakość strony internetowej – jak ją mierzyć
        • Jak usprawnić nawigację na stronie internetowej
        • Strona główna i co powinno się na niej znaleźć
        • Sprzedaż offline i online – podobieństwa i różnice
        • 10 przykazań Web usability – 10 przykazań użyteczności
        • Sposoby na poprawę konwersji na stronie www

        Planowanie kampanii i kreacja reklamowa

        • Skuteczność poszczególnych narzędzi marketingowych i wybór optymalnych narzędzi
        • Elementy efektywnej komunikacji: narzędzia, grupa docelowa, komunikat
        • Cele kampanii a formaty reklamowe
        • Wskaźniki jakie warto poznać: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS, CTR
        • Jak tworzyć chwytliwe i przyciągające komunikaty reklamowe

        Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics

        • Mierzenie konwersji / sprzedaży
        • Czy jest możliwe wyliczenie zwrotu z inwestycji ROI?

        Nowe trendy – jak nie zostać w tyle

        • Reklama kierowania behawioralnie – RTB
        • Na małym ekranie, czyli próba dotarcia z reklamą do użytkowników smartfonów/tabletów
        • Automatyzacja procesu marketingu na przykładach – Marketing automation
      • Umiejętności

        Szkolenie pozwala:

        • Dowiedzieć się, jak stworzyć/ulepszyć stronę internetową swojej firmy
        • Nauczyć się, jak dotrzeć do swojej grupy docelowej
        • Poznać sposoby i narzędzia mierzenia skuteczności działań w Internecie
        • Przygotować skuteczne strategie dla małych i średnich firm.
      • Ścieżka rozwoju

        Po zakończeniu szkolenia rekomendowane jest skorzystanie z:

        • www.google.com/analytics – Google Analytics do monitorowani ruchu na witrynie
        • www.google.com/webmasters/tools/home?hl=pl – Narzędzia dla webmasterów od Google. Wyświetlają niezgodności witryny z wytycznymi Google.
        • developers.google.com/speed/pagespeed/insights, www.webpagetest.org – można sprawdzić szybkość wczytywania strony i dowiedzieć się jak ją poprawić.
        • www.seoptimer.com – można sprawdzić poprawność meta opisów, nagłówki, alty, linki wewnętrzne i zewnętrzne.
        • www.ahrefs.com – pozwoli sprawdzić ile stron i w jaki sposób linkuje do Twojej strony  Jednym z narzędzi oferowanych przez Google, które może być bardzo pomocne w planowaniu strategii marketingowych w Internecie jest Google Insights for Search, czyli statystyki wyszukiwarki.
        •  „Starszym bratem” Google Insights jest Google Trends - analizuje trendy oglądalnościowe wybranych stron internetowych.  Kalkulator zwrotu z inwestycji ROI - Policz swój zwrot z inwestycji w kampanie Google Adwords. Wyniki widoczne są na wykresie. 

      Poinformuj mnie o innym terminie tego szkolenia

      Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy dotyczące wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną oraz przepisy prawa telekomunikacyjnego, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.
      Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją marketingu bezpośredniego i otrzymywania na wskazany adres e-mail informacji handlowych zawartych w naszym newsletterze. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

      Podobne szkolenia