Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za promocję mikro firm w Internecie. Polecamy osobom chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady e-marketingu.
Celem szkolenia jest nabycie przez jego uczestników praktycznych umiejętności prowadzenia marketingu internetowego. Uczestnicy szkolenia poznają zasady efektywnego planowania kampanii reklamowych w Internecie oraz sposobów mierzenia skuteczności realizowanych działań. Wykorzystanie umiejętności nabytych w czasie szkolenia pozwoli przygotować nowy wizerunek firmy w Internecie i/lub wprowadzić korekty w prowadzonych dotychczas działaniach, tak aby firma świadomie korzystała z możliwości Internetu.
Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za promocję mikro firm w Internecie. Polecamy osobom chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady e-marketingu.
Podstawowa wiedza na temat poruszania się w Internecie i sposobu wyszukiwania danych.
Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie mini wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy.
Skuteczne strony internetowe w biznesie
Planowanie kampanii i kreacja reklamowa
Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics
Nowe trendy – jak nie zostać w tyle
Szkolenie pozwala:
Po zakończeniu szkolenia rekomendowane jest skorzystanie z: