Szkolenie SEO - Kompleksowa Optymalizacja Stron Internetowych

    Czas trwania
    Godzina rozpoczęcia
    Stopień trudności

      Szkolenie SEO - Kompleksowa Optymalizacja Stron Internetowych

      Zrozum Google, Poznaj Techniki, Optymalizuj Efektywnie
      Kurs obejmuje obszary takie jak: on-site i off-site SEO, aspekty techniczne SEO, czynniki behawioralne, techniki poprawy konwersji.

      Czym wyróżnia się szkolenie SEO w Centrum Szkoleniowym Comarch?

      • Bardzo szerokie, kompleksowe ujęcie zakresu optymalizacji SEO
      • Skupienie uwagi uczestników na konwersji i biznesowych efektach działań
      • Poszerzenie tematyki o m.in.: czynniki behawioralne, techniki poprawy konwersji, międzynarodowe SEO, oraz App Store Optimization.

      Naucz się skutecznie optymalizować strony internetowe w oparciu o najnowsze standardy i wymagania SEO. Dowiedz się, czym różni się Techniczne SEO od On-site SEO, Off-site SEO, poznaj różne strategie SEO oraz odkryj powiązane z SEO aspekty UX. Szkolenie przeznaczone dla osób początkujących oraz posiadających podstawowe doświadczenie w SEO pragnących poszerzyć i uporządkować wiedzę.

      Poznaj program szkolenia

      Co zyskasz dzięki szkoleniu ?

      Cele Szkolenia SEO:


      Celem szkolenia SEO (Search Engine Optimization) jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności służących do optymalizacji stron internetowych w celu skutecznego pozycjonowania stron w Google. Uczestnik pozna czynniki, które decydują o pozycjonowaniu stron, efektywne techniki i narzędzia SEO oraz wybrane sposoby optymalizacji konwersji.

      Podczas szkolenia, uczestnik dowie się:

      • jak analizować i wybrać odpowiednie słowa kluczowe,
      • jak tworzyć teksty pod kątem SEO (copywriting SEO),
      • jakich technik nie stosować (by nie otrzymać kary),
      • jak zachęcać użytkownika do decyzji zakupowych (dzięki aspektom psychologicznym i UX),
      • jak opisywać grafiki,
      • jak realizować lokalne SEO,
      • jakie są dobre praktyki linkbuilding’u,
      • gdzie i jak naturalnie umieszczać słowa kluczowe,
      • jaki wybrać wariant międzynarodowej organizacji stron,
      • czym są Quick Wins w SEO i ich przykłady,
      • jakich narzędzi warto używać

      Poprzez omówienie technik, wykonanie intuicyjnych ćwiczeń, przedstawienie przykładów działań oraz strategii SEO, uczestnik poszerzy swoją wiedzę oraz nabierze nowych umiejętności, które pozwolą mu/jej zwiększać ruch na stronach internetowych oraz konwersje, a także wykonywać analizy SEO, oceny usług SEO oraz organizować zasoby do realizacji działań SEO.

      Umiejętności:

      Na szkoleniu SEO uczestnik pozna kompleksowo problematykę SEO oraz zasady, strategie i skuteczne techniki pozycjonowania stron internetowych.

      Umiejętności uzyskane na kursie SEO pozwolą na:

      • Prowadzenie optymalizacji stron internetowych oraz poprawę ich pozycjonowania
      • Przeprowadzenie analizy i wyboru odpowiednich słów kluczowych,
      • Stworzenie audytu seo,
      • Tworzenie zoptymalizowanych treści na strony internetowe,
      • Poprawę zaangażowania użytkownika na stronie i polepszenie konwersji
      • Wybór strategii międzynarodowego SEO,
      • Wykorzystanie działań content marketingowych w celach pozycjonerskich,
      • Pozycjonowanie aplikacji mobilnych,
      • Poznanie narzędzi służących do monitoringu i analiz SEO.
      Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?

      Profil uczestników

      Szkolenie z optymalizacji SEO skierowane jest zarówno do osób początkujących oraz posiadających podstawowe doświadczenie w SEO pragnących kompleksowo poszerzyć swoją wiedzę. Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, którym zależy na poprawie efektywności w zakresie pozycjonowania stron internetowych, zwiększeniu ilości ruchu organicznego i docelowo realizacji celów biznesowych, takich jak: wzrost konwersji czy sprzedaży (szkolenie poszerzone jest o techniki poprawy konwersji).

      Szkolenie z pozycjonowania adresowane jest m.in. do:

      • osób planujących karierę w SEO,
      • przedsiębiorców (właścicieli mikro i małych firm),
      • młodszych specjalistów SEO,
      • pracowników działu marketingu i marketingu internetowego,
      • pracowników sklepów internetowych,
      • właścicieli i administratorów stron internetowych,
      • blogerów,
      • copywriterów,
      • dziennikarzy,
      • ux designerów,
      • pozostałych osób zainteresowanych SEO

      Właściciele stron internetowych, portali, blogów, mikroprzedsiębiorcy, itp. nabędą umiejętności umożliwiające im samodzielne pozycjonowanie stron oraz dokonanie oceny wewnętrznych lub zewnętrznych usług SEO, z których korzystają.

      Osobom pracującym w marketingu lub SEO szkolenie pozwoli na znaczną poprawę działań optymalizacyjnych oraz osiąganie lepszych efektów. Dodatkowo ułatwi ono wejście na wyższe poziomy zaawansowania, rozwój w branży i szybszy awans.

      Osobom niedoświadczonym szkolenie SEO umożliwi samodzielne zaplanowanie i realizację działań optymalizacyjnych na stronach internetowych oraz ułatwi zainteresowanym początek kariery w marketingu internetowym w zawodzie młodszego specjalisty SEO, specjalisty SEO, copywritera, młodszego specjalisty marketingu online.

      Przygotowanie uczestników

      Szkolenie SEO nie wymaga od uczestników specjalistycznego przygotowania ani posiadania technicznej wiedzy.

      Czas trwania

      Przed nami:

      • 2 dni x 8 godzin szkoleniowych (wraz z przerwami)
      Szczegółowy program szkolenia

      Szczegółowy program szkolenia SEO

      Część 1: Wyszukiwarka i SEO​

      • Dlaczego SEO jest tak ważne?
      • Search Engine Results Page (SERP) - mapy ciepła
      • Niechęć do reklam vs. inbound marketing (w tym SEO)
      • SEO a PPC (Awords)
      • Cele i priorytetyzacja w SEO
      • Klucz do zrozumienia Google

      Część 2: Frazy Kluczowe​

      • Co to są frazy kluczowe i jak je stosować?
      • Psychologiczne i biznesowe aspekty wyboru fraz
      • Rodzaje fraz kluczowych
      • Sposoby wyboru fraz
      • Przykładowe narzędzia
      • Konkurencyjność fraz

      Część 3: Onsite SEO​

      • Cechy dobrego contentu i SEO copywriting
      • Różnorodność contentu
      • Content a frazy kluczowe
      • Meta dane
      • Nagłówki (H…)
      • SEO a grafiki
      • Zoptymalizowane adresy stron URL
      • Wewnętrzne linkowanie a SEO

      Część 4: Czynniki Behawioralne​ i Poprawa Konwersji

      • Zachowanie użytkownika na stronie
      • Zachowanie użytkownika w wynikach wyszukiwania Google
      • SXO – Search Experience Optimization
      • Dane strukturalne, featured, rich snippets,
      • Optymalne formatowanie tekstu i wygląd witryny ​
      • Psychologiczne aspekty wyboru i techniki poprawy konwersji

      Część 5: Offsite SEO​

      • Linkbuilding - czy, jak i gdzie pozyskiwać backlinki?
      • Dobre praktyki działań linkbuilding’owych
      • Broken links
      • SEO a content marketing

      Część 6: Aspekty Techniczne​

      • Przekierowania, redirect chains, 404, canonicals
      • Jak sprawdzić czas ładowania strony (Page Speed)
      • Testowanie mobile friendliness​
      • Mapa witryny - SiteMap
      • Do czego służy Robots.txt

      Część 7: Inne ważne obszary w SEO: ​

      • Międzynarodowe SEO​
      • Lokalne SEO
      • Kiedy SEO organizować Inhouse, a kiedy korzystać z outsourcing​’u
      • Świadoma współpraca
      • O konkurencji w SEO
      • App Store Optimization​ ASO
      • Nieodpowiednie techniki i możliwe konsekwencje

      Część 8: Strategia i działania w SEO​

      • Tworzenie planu działań w SEO
      • Wykorzystanie quick wins w SEO
      • Przykładowe i skuteczne działania w SEO

      Część 9: Analityka i Narzędzia Analityczne

      • SEO KPI (Key Performance Metrics)
      • Jak badać problemy w KPI i znaleźć przyczynę spadków
      • Przykładowe i praktyczne narzędzia SEO

      Część 10: Podsumowanie

      Metoda realizacji szkolenia

      Szkolenie realizowane jest w formie:

      • części teoretycznej w postaci prezentacji,
      • kilku praktycznych i intuicyjnych ćwiczeń (zadań)

      Forma szkolenia ma na celu przedstawienie w sposób atrakcyjny i interesujący wiedzy i technik SEO oraz jej utrwalenie dzięki intuicyjnym, prostym ćwiczeniom.

      Praktyczne podejście, bazujące na m.in. analizie przykładowych stron internetowych, znacząco ułatwi zrozumienie i zdobycie nowych umiejętności przez uczestnika szkolenia.

      Ścieżka rozwoju
      Po zakończeniu szkolenia rekomendowane jest bieżące zapoznawanie się z nowościami branży SEO dotyczącymi m.in. aktualizacji algorytmów Google. Ponadto zalecane jest doskonalenie umiejętności w dziedzinach związanych z SEO, tj. UX, copywriting, content marketing, optymalizacja konwersji, analityka internetowa.

      Podobne szkolenia