User Experience (UX) to termin określający doświadczenie użytkownika, jakie towarzyszy mu podczas korzystania z produktu lub usługi. To doświadczenie, jakiego doznajemy, może być zarówno pozytywne, jak i negatywne.
User Experience (UX) to termin określający doświadczenie użytkownika, jakie towarzyszy mu podczas korzystania z produktu lub usługi. To doświadczenie, jakiego doznajemy, może być zarówno pozytywne, jak i negatywne.
Jeżeli ...
... to nasza oferta jest skierowana właśnie do Ciebie.
JOANNA WÓJCIK
Jestem UX designerem i od 5 lat projektuję doświadczenia użytkownika. Brałam udział w wielu projektach tworząc strony internetowe, aplikacje mobilne jak i rozwiązania dla call-center dla dużych korporacji - w każdym projekcie najważniejszy jest dla mnie użytkownik i jego potrzeby. Jestem również trenerem i dzielę się swoją wiedzą. Uwielbiam poznawać nowych ludzi oraz zdobywać nowe umiejętności.
Super podejście do uczestników szkolenia. Ogromny spokój i przemiła atmosfera. Bardzo dużo praktycznych przykładów oraz wiele fajnych narzędzi. Trener bardzo kreatywny
Magda
Generalnie szkolenie było prowadzone bardzo dobrze, z przerwami, zabawami, dużo praktyki, quizów, urozmaiceń – super.
Urszula
Świetna trenerka, ciekawie przedstawia temat. Motywuje do aktywnego uczestnictwa w zajęciach.
Joanna
Fajne szkolenie, przyjemne.Sporo nowej wiedzy
Joanna
Wszystko zostało jasno przedstawione i bardzo dużo zadań praktycznych.
Gabriela
Odpowiedni komfort użytkowania tego czy innego systemu nie tylko pozwoli rozwiązać problemy klientów, czy pomoże im przy zakupie nowych usług, ale również zrobi to najniższym kosztem.
User Experience – projektowanie pozytywnego doświadczenia. Bo dobrze zaprojektowane, przemyślane produkty lub usługi, umożliwiające szybką realizację zamierzonych celów, są po prostu w cenie!