Cele szkolenia
Celem szkolenia jest poznanie metody Design Thinking i nauczenie się jej używać w praktyce.
Umiejętności
Profil uczestników
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które:
Szkolenie dla: marketingu, sprzedaży, HR, managerów, leaderów zespołu, product managerów, trenerów, nauczycieli, konsultantów biznesowych, specjalistów ds. obsługi klienta, grafików, programistów.
Przygotowanie uczestników
Nie wymagane jest od uczestników posiadanie wiedzy z Design Thinking.
Przed nami:
Szczegółowy program szkolenia
Co to Design Thinking?
Kim jest moderator Design Thinking?
Jak stworzyć zespół projektowy?
Jak przygotować się do warsztatu?
Empatia
Definiowanie problemu
Generowanie pomysłów
Prototypowanie
Testowanie
Trudne sytuacje w trakcie warsztatów
Angażowanie uczestników
Metoda realizacji szkolenia
Teoria dotycząca UX Design oraz praktyczne zadania z zastosowaniem poznanej wiedzy.
Po zakończeniu szkolenia rekomendowane jest skorzystanie ze szkoleń obejmujących zagadnienia: