Jeśli chcesz mieć więcej czasu w pracy lub życiu, to szkolenie jest dla Ciebie. Jeżeli masz trudności z dostarczaniem produktów lub zadań na czas lub w określonym budżecie, to szkolenie Efektywna praca – LEAN i inne metodyki usprawniające szarą codzienność jest zdecydowanie dla Ciebie.
Celem szkolenia jest zbudowanie zrozumienia najważniejszych zasad zarządzania sobą w czasie oraz optymalizacji procesów. Szkolenie dostarczy również zestaw narzędzi, pozwalający na tworzenie nowych, nieszablonowych rozwiązań.
Nie jest ważne jaką rolę w organizacji pełnisz. Każdy z nas realizuje jakieś procesy. Każdy z nas musi, w mniejszym lub większym stopniu, zarządzać swoim czasem lub czasem innych. Każdy z nas jest odpowiedzialny za dostarczanie jakiegoś rodzaju produktów, czasami są to proste zadania, czasami są to całe projekty. To szkolenie pokaże Ci jak robić to efektywniej, szybciej i taniej, a przy tym, jak sprawić, by praca była przyjemniejsza.
Jeśli chcesz mieć więcej czasu w pracy lub życiu, to szkolenie jest dla Ciebie. Jeżeli masz trudności z dostarczaniem produktów lub zadań na czas lub w określonym budżecie, to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie.
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów IT (programistów, testerów, analityków, kierowników projektów). Może zostać zorganizowane również dla innych grup zawodowych, jeżeli zbierze się wystarczająco duża grupa.
Do uczestnictwa nie jest potrzebna żadne przygotowanie techniczne. Od uczestników wymagany jest jedynie otwarty umysł i chęć aktywnego uczestnictwa.
3 dni po 8 godzin
Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania. Uczestnik będzie miał możliwość wzięcia udziału w licznych dyskusjach oraz ćwiczeniach.
Elementy LEAN w kontekście optymalizacji codziennych procesów
Techniki zarządzania sobą w czasie
Zagadnienia coachingowe
Narzędzia wspierające kreatywne myślenie
Po ukończeniu kursu uczestnik będzie: