Cele szkolenia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zaawansowanymi technikami sztucznej inteligencji, takimi jak transfer learning, reinforcement learning oraz Generative Adversarial Networks (GAN), i ich praktycznym zastosowaniem w różnych dziedzinach. Uczestnicy nauczą się implementować algorytmy takie jak Q-learning, SARSA oraz policy gradient, a także będą mieli okazję zgłębić temat zaawansowanych algorytmów genetycznych i logiki rozmytej.
Szkolenie obejmie również wprowadzenie do teorii gier, ze szczególnym uwzględnieniem jej zastosowania w AI, takich jak negocjacje i podejmowanie decyzji w warunkach niepewności. Uczestnicy będą mieli możliwość zastosowania zdobytej wiedzy w praktycznych scenariuszach, w tym w robotyce, marketingu i grach komputerowych.
Umiejętności
Dzięki szkoleniu uczestnik będzie :
Profil uczestników
To szkolenie jest skierowane do profesjonalistów i specjalistów z dziedziny sztucznej inteligencji, którzy posiadają już podstawową wiedzę na temat algorytmów machine learning i chcą poszerzyć swoje umiejętności o zaawansowane techniki AI. Uczestnicy mogą pochodzić z różnych branż, takich jak inżynieria oprogramowania, data science, robotyka, analiza danych, marketing cyfrowy czy projektowanie systemów optymalizacyjnych. Szkolenie będzie także przydatne dla osób zajmujących się tworzeniem i wdrażaniem aplikacji opartych na sztucznej inteligencji, które chcą zgłębić tematykę transfer learningu, reinforcement learningu, GAN-ów, logiki rozmytej i teorii gier w kontekście AI. Przewidziane jest także dla osób, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności w implementacji tych algorytmów w Pythonie.
Przygotowanie uczestników
Aby w pełni skorzystać z tego szkolenia, uczestnicy powinni posiąść wiedzę i umiejętności prezentowane na szkoleniach „Sztuczna inteligencja” lub mieć solidne podstawy w zakresie sztucznej inteligencji i machine learningu. W szczególności, zaleca się, aby uczestnicy mieli doświadczenie w pracy z algorytmami klasyfikacyjnymi, regresyjnymi oraz podstawową znajomość technik uczenia nadzorowanego i nienadzorowanego. Powinni również być zaznajomieni z językiem Python, szczególnie w kontekście bibliotek takich jak NumPy, pandas, TensorFlow, Keras czy PyTorch, które będą wykorzystywane w implementacjach. Dodatkowo, wiedza na temat algorytmów optymalizacji, podstaw matematyki (takiej jak algebra liniowa, rachunek różniczkowy i całkowy) oraz teorii grafów będzie pomocna w zrozumieniu bardziej zaawansowanych tematów, takich jak algorytmy genetyczne, reinforcement learning i teoria gier. Uczestnicy powinni być również gotowi na aktywne uczestnictwo w ćwiczeniach praktycznych i implementacjach kodu.
Przed nami:
Szczegółowy program szkolenia
Transfer learning
Reinforcement learning
Generative Adversarial Networks (GAN)
Zaawansowane algorytmy genetyczne
Logika rozmyta w AI
Teoria gier w sztucznej inteligencji
Metoda realizacji szkolenia
Szkolenie będzie realizowane w formie warsztatowej, łączącej teorię z praktycznymi ćwiczeniami. Uczestnicy wezmą udział w interaktywnych prezentacjach, które w przystępny sposób wprowadzą ich w kluczowe zagadnienia sztucznej inteligencji. Warsztaty praktyczne, realizowane na komputerach, pozwolą na budowanie i testowanie prostych modeli AI przy użyciu narzędzi takich jak Python i Jupyter Notebook. Dodatkowo przewidziane są dyskusje grupowe, studia przypadków oraz zadania indywidualne, aby uczestnicy mogli zastosować zdobytą wiedzę w praktycznych scenariuszach. Całość będzie prowadzona w atmosferze otwartej współpracy, z możliwością konsultacji z trenerem.
W ramach szkolenia zapewniamy