Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi. Komunikacja i współpraca w firmie

    Czas trwania
    Godzina rozpoczęcia
    Stopień trudności

      Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi. Komunikacja i współpraca w firmie

      Szkolenia w opcji zdalnej i stacjonarnej

      Opis szkolenia

      Celem szkolenia: Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi. Komunikacja i współpraca w firmie, jest rozwój umiejętności związanych z rozpoznawaniem oraz przeciwdziałaniem niepożądanym zachowaniom w miejscu pracy (dyskryminacja, mobbing). Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik jest przygotowany do budowania współpracy, samodzielnego rozwiązywania problemów oraz konfliktów w zespole.

      Poznaj program szkolenia

      Co zyskasz dzięki szkoleniu ?

      Cele szkolenia 

      Celem szkolenia jest rozwój umiejętności związanych z rozpoznawaniem oraz przeciwdziałaniem niepożądanym zachowaniom w miejscu pracy (dyskryminacja, mobbing). Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik jest przygotowany do budowania współpracy, samodzielnego rozwiązywania problemów oraz konfliktów w zespole.

      Umiejętności

      Dzięki szkoleniu uczestnik będzie:

      • potrafił rozróżnić niepożądane zachowania (dyskryminacja, mobbing, molestowanie)
      • wiedział, jakie są zalecane rozwiązania antymobbingowe),
      • znał techniki szybkiego budowania relacji,
      • potrafił stosować techniki lingwistyczne,
      • znał narzędzia usprawniające pracę w zespole,
      • potrafił rozwiązywać konflikty i radzić sobie z trudnymi współpracownikami,
      • stosował techniki kreatywnego rozwiązywania problemów.
      Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?

      Profil uczestników

      Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających (przedsiębiorcy, właściciele, kierownicy, menadżerowie) oraz pracowników funkcjonujących w zespołach.

      Czas trwania

      Przed nami:

      • 2 dni, 16 godzin szkoleniowych
      Szczegółowy program szkolenia

      Szczegółowy program szkolenia

      PRZECIWDZIAŁANIE DYSKRYMINACJI I MOBBINGOWI

      • Dyskryminacja, mobbing, molestowanie – rozróżnienie pojęć.
      • Mobbing – przykładowe zachowania, skala zjawiska
      • Cechy charakterystyczne dla mobbera i ofiary
      • Charakterystyka pojęcia dyskryminacji
      • Mobbing i dyskryminacja a prawo pracy
      • Molestowanie a molestowanie seksualne
      • Przeciwdziałanie w praktyce

      KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W FIRMIE - WPROWADZENIE

      • Znaczenie komunikacji i współpracy
      • Cechy efektywnego zespołu
      • Etapy budowania zespołu
      • Model pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
      • Role w zespole
      •  Budowanie relacji w zespole

      KOMUNIKACJA

      • Rozkład znaczenia komunikatu
      • Wyrażanie władzy i dominacji
      • Alfabet gestów
      • Aktywne słuchanie oraz parafrazowanie
      • Zasady udzielania informacji oraz informacji zwrotnej
      • Techniki lingwistyczne

      ORGANIZOWANIE PRACY ZESPOŁU 

      • Zasady organizowania spotkań
      • Zasady współpracy
      • Konstruktywne oraz destruktywne zachowania

      KREATYWNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW 

      • Co to jest kreatywność?
      • Zasady burzy mózgów
      • Inne metody kreatywnego rozwiązywania problemów
      • Mordercy pomysłów

      ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW 

      • Definicja oraz źródła konfliktów
      • Detektory konfliktu oraz fazy konfliktu
      • Rozwiązywanie konfliktów i trudnych sytuacji – wskazówki ogólne
      • Sposoby efektywnego rozwiązywania konfliktów
      • Jak radzić sobie z presją / trudnymi sytuacjami

      Metoda realizacji szkolenia

      • ćwiczenia indywidualne oraz grupowe,
      • odgrywanie ról,
      • moderowane dyskusje,
      • studia przypadków,
      • burza mózgów

      Tylko 10% czasu to teoria, 90 % to praktyka.

      POBIERZ PROGRAM W PDF

      Ścieżka rozwoju

      Zachęcamy do zapoznania się z ofertą szkoleń z zarządzania zespołem oraz rozwoju osobistego.

      W ramach szkolenia zapewniamy
      • materiały szkoleniowe
      • certyfikat potwierdzający udział w kursie
      • pełna obsługa cateringowa ( dla szkoleń stacjonarnych)

      Podobne szkolenia