Cele szkolenia
Po zakończeniu szkolenia jego uczestnik będzie znał i rozumiał wszystkie role, artefakty oraz ceremonie metody Scrum oraz jak ocenić i podnosić ich jakość: Właściciela Produktu, Scrum Mastera, Zespołu, Rejestru Produktu, Rejestru Sprintu, Wykresów Spalania, Planowania Sprintu, Codziennego Scruma, Podsumowania Sprintu oraz Retrospektywy. Uczestnik będzie również rozumiał, jak Scrum skaluje się w dużych organizacjach oraz jakie są najczęstsze sposoby wprowadzania tej metody i jakie można przy tym napotkać problemy.
Dodatkowo uczestnik będzie znał podstawy metody Kanban oraz jej zastosowanie do organizowania zespołów biznesowych, testerskich, czy wsparcia technicznego.
Praktyczne ćwiczenia pomogą zrozumieć, jakimi wartościami kieruje się Scrum oraz ruch Agile, jak działa on w praktyce oraz jak wykorzystać go do aktualnej sytuacji w projekcie.
Umiejętności
Po szkoleniu uczestnik:
Profil uczestników
Kurs przeznaczony jest dla członków zespołów wytwarzających oprogramowanie, dla osób nimi kierujących lub osób współpracujących z takimi zespołami. Kurs przeznaczony jest dla osób, które nie posiadają dużego praktycznego doświadczenia w Scrumie lub dopiero chciałyby rozpocząć w nim pracę a także dla osób, które rozważają wdrożenie Scruma w swoich zespołach.
Przygotowanie uczestników
Od uczestników szkolenia wymagana jest przynajmniej podstawowa znajomość zasad tworzenia oprogramowania oraz przynajmniej podstawowe doświadczenie w pracy projektowej. Doświadczenie w pracy w Scrumie nie jest wymagane.
Przed nami:
Szczegółowy program szkolenia
Wprowadzenie do Scrum i ruchu Agile
Metoda realizacji szkolenia
Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie mini wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy.
Po zakończeniu szkolenia rekomendowane jest skorzystanie z:
W ramach szkolenia zapewniamy