Belgijski operator BASE Company optymalizuje widoczność wydajności sieci z Comarch, by konkurować na rynku innowacyjnymi usługami
Comarch, dostawca kompletnych rozwiązań IT dla telekomunikacji, został wybrany przez dużego operatora telefonii komórkowej BASE, na partnera do wdrożenia platformy Next Generation Performance Management.
Belgijski dostawca oferuje najlepszą jakość usług głosowych i najszybszą sieć 3G na rynku. Dzięki nowemu rozwiązaniu wdrożonemu w modelu usług zarządzanych, operator będzie mógł proaktywnie monitorować wydajność sieci. To z kolei pozwoli BASE Company optymalnie zarządzać jakością usług dostarczanych do klientów, co jest kluczowym czynnikiem dla dostosowania sieci do przyszłych potrzeb komunikacji mobilnej.
- BASE Company wierzy, że przyszłość jest mobilna. Jako dostawca telefonii komórkowej trzeba oferować klientom najlepszą cenę, najlepszą sieć i najlepsze usługi. Dziś jesteśmy liderem we wszystkich tych trzech obszarach i mierzymy jeszcze wyżej. Wciąż znajdujemy nowe rozwiązania i lepsze usługi dla naszych klientów, skupiając się na jak najwyższej satysfakcji klienta. We wszystkim co robimy, kluczowa jest wysoka jakość, mówi Jos Donvil, Prezes BASE Company.
Platforma Next Generation Performance Management wdrożona jest w BASE Company w modelu usług zarządzanych i hostowana w Comarch Data Center. Nowy system umożliwi belgijskiemu operatorowi lepiej korelować zdarzenia sieciowe, co jest istotnym elementem w dostarczeniu pełnego widoku wydajności sieci. Comarch jest w pełni odpowiedzialny za efekty projektu oraz dostarczenie usług zarządzanych. Wskaźniki KPI są zdefiniowane w zakresie ITIL oraz czasu dostarczenia usług do klienta. Comarch zapewni też integrację i odpowiednie aktualizacje sieci, dostarczy raporty oraz zdefiniuje dodatkowe wskaźniki KPI. Partnerem Comarch w projekcie BASE jest firma MYCOM.
- Dynamiczne i elastyczne dopasowanie się do zmieniających się realiów rynkowych jest dziś ‘być albo nie być’ dla operatorów komórkowych. Udana współpraca z BASE w projekcie NGPM, której wynikiem jest szybki proces wdrożenia, pokazuje, że podejście Comarch, polegające na dogłębnym zrozumieniu potrzeb klienta i dostosowaniu odpowiedniego do jego celów rozwiązania IT, jest słuszne i przynosi efekty. Wierzymy, że ten projekt wesprze BASE w kontynuacji dostarczania wysokiej jakości doświadczenia klienta, mówi Piotr Piątosa, Wiceprezes i Dyrektor Sektora Telekomunikacji w Comarch SA.
BASE Company – informacje o firmie
BASE Company jest własnością firmy Royal KPN N.V., z siedzibą w Brukseli. Pod koniec roku 2013, BASE Company zanotowała ~21% udział w rynku przychodów z usług. W 2013 roku całościowe przychody firmy wyniosły 728 milionów Euro w Belgii, z EBITDA na poziomie 192 milionów Euro i liczbą pracowników w wysokości 922 osoby. Firma działa głównie na rynku telefonii komórkowej za pomocą marek BASE i BASE business. Dostarcza również usługi telewizji cyfrowej, Internetu i telefonii stacjonarnej poprzez markę SNOW. BASE Company stosuje podejście pro-klienckie, polegające na dokładnej segmentacji grupy docelowej, a jej produkty sprzedawane są za pośrednictwem sklepów BASE i ALLO, a także w Internecie i w kanałach pośrednich.
Więcej informacji na stronie: www.base.be