Mimo ciągle rosnącej sprzedaży w Internecie, większość klientów w dalszym ciągu chętnie dokonuje zakupów w sklepach stacjonarnych. Co więcej, ewoluuje również nasz sposób dokonywania zakupów offline. Sprzedawcy coraz częściej szukają sposobów, aby zlikwidować lukę między tymi dwoma sposobami finalizacji sprzedaży (offline oraz online), a tym samym zapewnić swoim klientom możliwość płynnego przełączania się między różnymi kanałami.

Te właśnie kwestie są przedmiotem innowacyjnego projektu Catalyst, realizowanego w ramach organizacji branżowej TM Forum, zrzeszającej operatorów telekomunikacyjnych i dostawców rozwiązań IT. Comarch wspólnie z takimi firmami jak Comptel, Huawei, Salesforce, Teavaro oraz Vlocity pracuje nad kompleksowym rozwiązaniem, będącym odpowiedzią na dzisiejsze wyzwania związane ze sprzedażą i marketingiem usług telekomunikacyjnych. Sponsorami projektu są firmy: Orange Group, Ncell oraz ArtOfArc.

logotypy uczestników

Uczestnicy projektu będą opierać się na modelu Experience Lifecycle z wydanego przez TM Forum przewodnika na temat pełnego (360 stopni) widoku klienta, koncentrując się na fazie zaangażowania.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, dołącz do nas na TM Forum Live w Nicei w dniach od 15 do 18 maja, gdzie będziemy przedstawiać nasze rozwiązanie.

 

screen mockupu

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza