Comarch dostarczy rozwiązanie Managed Services firmie Síminn, wiodącemu operatorowi telekomunikacyjnemu z Islandii
Kraków, 23 stycznia 2017 r. - Comarch wesprze Síminn w ulepszeniu środowiska i operacji IT pracujących w różnych technologiach i z różnymi dostawcami oraz oferujących różne rodzaje usług. Wdrożone rozwiązanie Comarch Managed Services pozwoli firmie zarówno na obniżenie wydatków inwestycyjnych OPEX jak i na osiągnięcie doskonałości operacyjnej. W listopadzie 2016 r. podpisano umowę długoterminową.
Comarch przejmuje odpowiedzialność za codzienne zarządzanie na rzecz Síminn operacjami powiązanymi z bilingami/fakturowaniem, aplikacjami oraz sprawami IT. Dzięki rozwiązaniu Managed Services firma znacząco obniży wydatki OPEX i wprowadzi lepszą strategię rozwoju nowych technologii i usług, co pozwoli jej na zachowanie pozycji lidera.
„Doceniamy elastyczność firmy Comarch i jej wysoki profesjonalizm w realizacji powierzonych projektów. Wdrożenie Managed Services pozwoli nam na osiągnięcie założonych oszczędności w ramach wydatków operacyjnych OPEX, co bezpośrednio przełoży się na wynik finansowy Síminn. Miesiące przygotowań upewniły nas, że Comarch jest właściwym partnerem do czasochłonnych i systematycznych działań z obszaru IT,” mówi Eric Figueras, wiceprezes i dyrektor ds. technicznych w Síminn.
Comarch i Síminn pracowały już ze sobą w przeszłości – Comarch z sukcesem wspiera Síminn swoimi rozwiązaniami BSS już od 2013 roku.
“Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że Síminn decyduje się na rozszerzenie współpracy z Comarch o Managed Services w zakresie działań związanych z fakturowaniem. Z naszej perspektywy jest to ważna i strategiczna umowa - wyjątkowo cenimy sobie długofalową współpracę zbudowaną na zaangażowaniu w osiąganie wspólnych celów”, mówi Marcin Dąbrowski, wiceprezes i dyrektor sektora Telekomunikacja w Comarch.
Dostarczane przez Comarch rozwiązanie Managed Services opiera się o produkty BSS/OSS rozbudowane o nowe elementy. Rozwiązanie Managed Services opracowane przez Comarch pozwoliło już wielu firmom telekomunikacyjnym w całej Europie na obniżenie wydatków OPEX dzięki usłudze fakturowania, zarządzania aplikacjami i operacji IT.
O Firmie Síminn (Iceland Telecom)
Síminn (Iceland Telecom) cieszy się opinią jednej z najwiarygodniejszych islandzkich firm, która od ponad 100 lat ma bezpośredni wpływ na codzienne życie mieszkańców. Portfolio firmy zawiera usługi komunikacyjne dla klientów indywidualnych i korporacyjnych, w tym usługi z zakresu telefonii komórkowej, stacjonarnej oraz dostępu do Internetu i telewizji. Síminn posiada również własny kanał telewizyjny i świadczy usługi transmisji strumieniowej.
Więcej informacji na stronie: www.siminn.is/english