Comarch Field Service Management – Produkt Roku 2011
23 marca 2011, Comarch został nagrodzony “Złotą Anteną” za produkt Comarch Field Service Management, który uznano Produktem Roku 2011 w kategorii Rozwiązania dla Operatorów.
Comarch Field Service Management (FSM, fsm.comarch.com) pozwala operatorom na planowanie zadań w terenie, tworzenie ich harmonogramów, jak również przydzielanie i wsparcie realizacji tych zadań. System pozwala na zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów, dzięki możliwości przypisywania do zadań tych pracowników, którzy posiadają najbardziej odpowiednie kompetencje oraz są dostępni w odpowiedniej lokalizacji. System dostarcza też możliwość uruchomienia dla pracowników w terenie dostępu do potrzebnych informacji za pośrednictwem urządzeń mobilnych, co ogranicza użycie papierowych dokumentów, jak również umożliwia przyjmowanie dodatkowych zamówień bezpośrednio u klienta. Usprawnienie zarządzania pracownikami w terenie możliwe jest także dzięki automatyzacji pracy dyspozytorów i optymalizacji harmonogramów zadań, jak również poprzez ograniczenie odległości i czasów przejazdu pracowników między kolejnymi lokalizacjami.
Comarch Field Service Management został jak dotąd wdrożony między innymi dla WildBlue Communications – dostawcy Internetu drogą satelitarną, działającego na terenie USA. W 2010 roku Comarch rozpoczął projekt FSM dla firmy Vectra, polskiego operatora kablowego typu multi-service.
Produkt został również doceniony niedawno w raporcie firmy analitycznej Stratecast (Frost & Sullivan) “OSS/BSS Global Competitive Strategies” poświęconym automatyzacji pracy (Workforce Management – WFM). Comarch FSM został uznany za rozwiązanie, które pozwala efektywnie optymalizować pracę zasobów ludzkich i harmonogramy zadań poprzez zastosowanie modyfikowalnych wskaźników bazujących na bieżących potrzebach biznesowych.
- Fakt, iż Comarch otrzymał już po raz czwarty Złotą Antenę w kategorii Produkt Roku, wyraźnie pokazuje, że nasza siła rynkowa leży w produktach. Myślę, że jest to znacząca przewaga konkurencyjna na rynku oprogramowania dla branży telekomunikacyjnej. Comarch FSM jest odpowiedzią na wiele wyzwań stojących obecnie przez operatorami, ponieważ nie tylko pozwala redukować koszty dzięki automatyzacji pracy w terenie, ale również potencjalnie zwiększyć przychody dzięki zwiększeniu ilości instalacji wykonywanych w danym czasie – mówi Piotr Piątosa, dyrektor sektora Telekomunikacji, wiceprezes i członek Zarządu Comarch SA.
W konkursie „Świata Telekomunikacji” honorowane są osoby oraz firmy za osiągnięcia w dziedzinie telekomunikacji, a jego celem jest promowanie i popularyzacja polskich produktów i rozwiązań, a także myśli technologicznej. Kapitułę Konkursu tworzą niezależni eksperci, wybitni znawcy rynku oraz przedstawiciele wydawnictwa i redakcji „Świat Telekomunikacji”.
Comarch po raz pierwszy został nagrodzony w 1999 roku za platformę Tytan (obecnie Comarch BSS Suite), innowacyjną, modularną platformę bilingową wspomagającą wszystkie obszary związane z rozliczeniami oraz obsługą klientów. W 2009 roku doceniony został produkt Comarch Next Generation Service Management, będący elementem Comarch OSS Suite, który służy do zarządzania warstwą usług i zasobów w sieciach telekomunikacyjnych nowej generacji, tzw. Next Generation Networks (NGN). Rok temu z kolei, nagrodzony został Comarch Service Quality Management. Fakt otrzymania tej nagrody już po raz czwarty potwierdza, że siła rynkowa Comarch tkwi w wysokiej jakości dostarczanych produktów.
Więcej informacji na: http://telekomunikacja.comarch.pl