Comarch FSM kompleksowo wspiera jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Telekomunikacyjny oddział e&, e& UAE, wdrożył platformę Comarch Field Service Management (FSM) w całych Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Współpraca rozpoczęła się w 2015 roku i od tego czasu została poszerzona o optymalizację procesów usług terenowych w różnych obszarach działalności e& UAE.
Dziewięć lat udanej współpracy
Comarch i e& UAE podpisały kompleksową umowę serwisową na kolejne pięć lat, rozszerzając tym samym swoje wieloletnie partnerstwo. Ta strategiczna umowa podkreśla obustronne zaangażowanie w zapewnienie całodobowego działania usług e& UAE w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Partnerstwo obejmuje również certyfikację zmian wprowadzonych przez e& UAE, a także kładzie podwaliny pod potencjalne przyszłe rozszerzenia platformy Comarch Field Service Management (FSM). Fundamenty współpracy między Comarch i e& UAE zbudowane są na stale rosnącym zaufaniu oraz dążeniu do wzajemnego sukcesu. Wspólnie wyznaczają nowe standardy dla branży od roku 2015.
W jaki sposób e& UAE usprawniło łączność w ZEA dzięki Comarch FSM
Łącząc siły z Comarch, e& UAE wdrożyło trzy znaczące projekty wdrażające pakiet Comarch Field Service Management oraz powiązane z nim moduły w różnych aspektach działalności e& UAE. Głównym celem było usprawnienie zarządzania usługami w terenie.
Początkowa faza tego partnerstwa koncentrowała się na wyposażeniu techników w zaawansowane narzędzia do automatycznego planowania pracy i udzielaniu dostępu do istotnych informacji w czasie rzeczywistym. Dzięki temu możliwa była optymalizacja wykorzystania zasobów, poprawa wydajności wykonywania zadań oraz zwiększenie wskaźnika napraw w czasie pierwszej interwencji. Rozwiązania Comarch miały również na celu udoskonalenie procesów biznesowych, aby zwiększyć zaangażowanie klientów, jak również usprawnić zarządzanie zaopatrzeniem i awariami.
Dalsze inicjatywy poprawiły przepływ informacji, wsparcie planowania doboru i umiejscowienia sprzętu, a także zarządzanie pracą podwykonawców, szczególnie w rozwoju sieci komórkowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Dostarczona platforma Comarch FSM zapewniła:
- Ujednolicone rozwiązanie, które ułatwiło procesy wdrażania
- Testowanie rozwiązań w terenie
- Sprawne procedury zapewniania jakości
- Zarządzanie procesami rozbudowy sieci komórkowej
Partnerstwo wsparło program cyfryzacji pracowników e& UAE, koncentrując się na automatyzacji i optymalizacji działań terenowych oraz biurowych. Inicjatywa ta zakładała uproszczenie rutynowych zadań, a także poprawę wydajności operacji naprawczych i konserwacyjnych. Działania te dodatkowo demonstrują zaangażowanie e& UAE oraz Comarch w napędzanie innowacji w usługach telekomunikacyjnych.
Comarch i e& UAE: innowacja oraz optymalizacja kosztów
Amr Khalifa, starszy wiceprezes oraz specjalista ds. interakcji z klientem i rozwoju produktu w e& UAE, powiedział: „W e& UAE od lat ściśle współpracujemy z Comarch w zakresie budowania i ulepszania naszych wewnętrznych procesów. Koncentrujemy się na poprawie wydajności oraz optymalizacji pracy naszych zespołów w celu zwiększenia zaangażowania i poprawy doświadczenia klientów. Jest to zgodne z naszym zobowiązaniem do ciągłego wprowadzania innowacji, aby poprawić działania związane z obsługą naszych klientów”.
Marcin Kaleta, wiceprezes oraz dyrektor sektora telekomunikacji w Comarch, podkreślił: „Nasz zespół jest dumny z tego, że może wspierać przedsięwzięcia i operacje biznesowe e& UAE. Comarch FSM jest się niezawodnym, uniwersalnym i pełnym rozwiązaniem, które spełnia wymagania rynku telekomunikacyjnego w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jesteśmy wdzięczni za stałe zaufanie e& UAE i mamy nadzieję, że w przyszłości będziemy mieli jeszcze wiele okazji do współpracy”.
Dowiedz się więcej o współpracy Comarch i e& UAE. Przeczytaj studia przypadków dotyczące wdrożeń Comarch FSM w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.