Comarch Intelligent Assurance otrzymuje nagrodę Innovation Award 2019 magazynu Pipeline
Firma Comarch została uznana za najlepszego innowatora w kategorii „Innowacja w zakresie zapewniania jakości”. Kategoria ta ma na celu „wyróżnienie innowacji zaprojektowanych z myślą o zapewnianiu jakości usług i operacji oraz zapobieganiu problemom, które mają wpływ na klientów”. Nagrody Innovation Awards magazynu Pipeline przyznaje jury złożone z najważniejszych dyrektorów czołowych dostawców usług i wpływowych członków społeczności analityków telekomunikacyjnych. Są one jednym z najbardziej pożądanych wyróżnień potwierdzających ciągłe dążenie firmy do doskonałości w dziedzinie technologii komunikacyjnych.
„Gratulujemy firmie Comarch otrzymania nagrody Innovation Award 2019 magazynu Pipeline przyznanej przez szanowanych jurorów” — powiedział Scott St. John, redaktor naczelny magazynu Pipeline. „W tym roku nominacje liczyliśmy w setkach. W każdej kategorii wyłoniliśmy dwóch finalistów, a następnie jednego zwycięzcę. Proces oceny był niezwykle szczegółowy. Finaliści zostali drobiazgowo ocenieni przez jury, w skład którego weszli kluczowi interesariusze firm analitycznych i organizacji dostarczających usługi, takich jak CenturyLink, Telenor, Telstra, WOW i MTN. Wygrana w kategorii «Innowacja w zakresie zapewniania jakości» nie tylko podkreśla poziom zaawansowania technicznego, jaki osiągnęła firma Comarch, ale stanowi też gwarancję jakości potwierdzoną przez tych, którzy kupują tego rodzaju innowacyjne produkty technologiczne, korzystają z nich i je polecają”.
Nagrodzone rozwiązanie Comarch Integrated Assurance to linia produktów rozwiązujących problemy operatorów z perspektywy zarządzania zapewnianiem jakości usług. Comarch Integrated Assurance to kontynuacja rozwiązania Comarch Next Generation Service Assurance (NGSA), które przekształciło tradycyjne, skoncentrowane na sieci zarządzanie awariami w rozwiązanie do zapewniania jakości w telekomunikacji z uwzględnieniem perspektyw dotyczących zasobów, usług i klientów oraz umożliwiło przystąpienie do rozbijania odizolowanej architektury systemu, zarządzanie którą było dla operatorów kosztowne i uciążliwe. Przetarło to szlak dla bardziej wszechstronnego rozwiązania Comarch Integrated Assurance (IA), które obejmuje zagnieżdżoną obsługę kompleksowych procesów zapewniania jakości, takich jak zarządzanie incydentami, problemami i zmianami, zgodnie z definicjami ITIL®. Wdrożenie rozwiązania firmy Comarch do zapewniania jakości usług dla telekomunikacji umożliwia operatorom zarządzanie usługami cyfrowymi na podstawie złożonych łańcuchów wartości oraz agregowanie informacji z systemów partnerów i sieci konwergentnych, włącznie z infrastrukturą informatyczną oraz środowiskami dostępu stacjonarnego, mobilnego i kablowego. Następny etap tej ewolucji zapewniania jakości stanowi pakiet Comarch Intelligent Assurance & Analytics (IA&A). To rozwiązanie rozszerza zintegrowane zapewnianie jakości o analizę danych OSS/BSS, funkcje zarządzania dużymi zbiorami danych (big data), moduł sztucznej inteligencji wykorzystujący algorytmy uczenia maszynowego w celu umożliwienia konserwacji predykcyjnej oraz funkcje gromadzenia wiedzy na potrzeby automatyzacji zbierania i zestawiania najlepszych praktyk w zakresie zapobiegania problemom sieciowym. Czyni to Comarch IA&A najlepszym pakietem do pomyślnej implementacji idei AIOps, która rewolucjonizuje zapewnianie jakości usług i sieci telekomunikacyjnych.