Comarch Service Quality Management uznany za produkt roku 2010
25 marca 2010 Comarch został po raz trzeci już nagrodzony Złotą Anteną. W tym roku za Comarch Service Quality Management w kategorii „Produkt roku 2010 – rozwiązanie dla operatorów”.
Comarch Service Quality Management (SQM) to nowa klasa produktów dla operatorów telekomunikacyjnych (telefonia stacjonarna, komórkowa, DSL) oraz dla operatorów triple-play, świadczących pakietowe usługi telewizji, telefonii i Internetu. Jest to rozwiązanie łączące w sobie wiedzę i funkcjonalności z zakresu modelowania i monitorowania usług oraz mierzenia ich jakości. Dzięki systemowi Comarch, możliwy jest pomiar jakości usługi z punktu widzenia sieci i aplikacji, a prezentowanych na poziomie klienta. Tradycyjne systemy do monitorowania zarówno warstwy zasobów jak i usług nie dają odpowiedzi na to jak klient postrzega jakość usług, a są w stanie wskazać tylko wąskie gardła czy błędy w sieci. Comarch SQM odpowiada na zmieniające się potrzeby operatorów poprawiając najpierw to co jest istotne z punktu widzenia klienta, a dopiero potem ewentualne inne błędy.
Comarch Service Quality Management (SQM) to kolejny produkt Comarch oparty o framework Next Generation OSS (NGOSS), którego sercem jest unikalny silnik modelowania usług i sieci.
- Złota Antena Świata Telekomunikacji jest dla nas bardzo ważnym i prestiżowym wyróżnieniem. Czujemy się zaszczyceni, że nasze produkty są po raz kolejny dostrzeżone przez Kapitułę. Modułowość i możliwość rozszerzeń pozwalają rozwiązaniu Comarch SQM skutecznie konkurować z innymi ofertami tego typu. Dowodem przewagi technologicznej rozwiązania Comarch jest decyzja największych operatorów w Niemczech oraz w Polsce o wyborze właśnie Comarch na dostawcę systemu Service Quality Management - tłumaczy Piotr Piątosa, Dyrektor Sektora Telekomunikacji i Członek Zarządu Comarch SA.
W konkursie „Świata Telekomunikacji” honorowane są osoby oraz firmy za osiągnięcia w dziedzinie telekomunikacji, a jego celem jest promowanie oraz popularyzacja polskich produktów i rozwiązań, a także myśli technologicznej. Kapitułę Konkursu tworzą niezależni eksperci, wybitni znawcy rynku oraz przedstawiciele wydawnictwa i redakcji „Świat Telekomunikacji”.
Comarch po raz pierwszy został nagrodzony w 1999 roku za platformę Tytan (obecnie Comarch BSS Suite) innowacyjną, modularną platformę bilingową wspomagającą wszystkie obszary związane z rozliczeniami oraz obsługą klientów. W zeszłym roku doceniony został produkt Comarch Next Generation Service Management, będący elementem Comarch OSS Suite, który służy do zarządzania warstwą usług i zasobów w sieciach telekomunikacyjnych nowej generacji, tzw. Next Generation Networks (NGN). Otrzymanie tej prestiżowej nagrody po raz trzeci, jest kolejnym dowodem na to, że na polskim rynku Comarch jest niekwestionowanym liderem w dziedzinie oprogramowania dla operatorów telekomunikacyjnych.
Więcej informacji o Comarch Service Quality Management (SQM) na stronie internetowej Comarch.