Comarch User Group 2013 - 9. spotkanie networkingowe dla operatorów telekomunikacyjnych
Dziś zaczyna się Comarch User Group 2013 – doroczna konferencja organizowana dla operatorów telekomunikacyjnych już po raz 9. To dwudniowe wydarzenie, które odbywa się w Centrum Konferencyjnym Comarch w Krakowie, to okazja do wymiany doświadczeń klientów Comarch z całego świata, a także do spotkania z wiodącymi ekspertami i analitykami z branży.
Podczas konferencji Comarch User Group 2013, prelegenci będą mówić o aktualnych trendach i innowacjach w branży telekomunikacyjnej. Wśród tematów prezentacji znajdują się takie zagadnienia jak: big data, komunikacja machine-to-machine, usługi cyfrowe, customer experience, grywalizacja i wiele innych.
Wśród zaproszonych prelegentów znajdują się reprezentanci firm telekomunikacyjnych oraz organizacji branżowych: MTS, Grupa Telekom Austria, Vodafone Niemcy, Car Connectivity Consortium oraz Samsung, a także przedstawiciele znanych firm analitycznych: Gartner i Informa Telecoms and Media. Dodatkowo w programie konferencji znajdują się prezentacje i studia przypadku przygotowane przez ekspertów Comarch, w których podzielą się oni praktyczną wiedzą zdobytą podczas projektów BSS/OSS zrealizowanych dla operatorów telekomunikacyjnych.
- Cieszymy się, że podczas naszego spotkania networkingowego możemy gościć w siedzibie Comarch w Krakowie ponad 60 przedstawicieli operatorów. Na przestrzeni ostatnich 9 lat, nasza konferencja Comarch User Group cieszyła się dużą popularnością wśród zaproszonych gości i stwarzała okazję do dyskusji o aktualnych tematach w branży. Jestem pewien, że dzięki obecności wiodących firm na rynku, tegoroczne spotkanie także będziemy mogli zaliczyć do sukcesów. – mówi Piotr Piątosa, dyrektor Sektora Telekomunikacja, wiceprezes zarządu.
Wśród tematów konferencji znajdują się takie zagadnienia jak:
- strategie operatorów w obszarze usług cyfrowych,
- big data – szanse i wyzwania dla operatorów,
- mapy drogowe w zakresie rozwiązań OSS i BSS,
- wdrażanie kompleksowych programów w obszarze customer experience,
- optymalizacja sieci w oparciu o wskaźniki KPI,
- konsolidacja OSS,
- usługi zarządzane w kontekście projektów transformacyjnych,
- dobre praktyki i strategiczne podejście na rynku M2M,
- innowacyjne usługi oferowane w chmurze.
Więcej informacji na stronie: www.usergroup.comarch.com