Comarch uwzględniony w raporcie „Gartner® Market Guide for CSP Customer Management and Experience Solutions 2022”
Luty 2022, Polska – krakowska firma technologiczna Comarch została uwzględniona w raporcie „Gartner® Market Guide for CSP Customer Management and Experience Solutions 2022”.
Uważamy, że firma Comarch znalazła się w tym raporcie z powodu jej silnej pozycji na rynku CM&X , a w szczególności ze względu na oferowane przez nią innowacyjne i przyszłościowe produkty Enterprise BSS oraz IoT Connect.
Gartner definiuje „rozwiązania do zarządzania i obsługi klientów jako część systemów wspomagających procesy biznesowe (BSS) dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych (CSP). Zdaniem firmy badawczej są to gotowe komercyjne rozwiązania oparte na oprogramowaniu, które odpowiadają na potrzeby dostawców usług telekomunikacyjnych. Produkty te umożliwiają obsługę kanałów kontaktu z klientami, danych klientów, zdarzeń, produktów, cen, wycen, a także zarządzanie ofertami, zamówieniami i partnerami”.
Bartłomiej Kordas, BSS Product Manager w Comarch, powiedział: „Staramy się stale ulepszać, wzmacniać i wprowadzać innowacje do naszych produktów i sądzimy, że obecność naszej firmy w tegorocznym raporcie Gartner świadczy o naszym powodzeniu w tym zakresie. Korzystając z naszych systemów, klienci mogą z łatwością czerpać korzyści z nowych technologii, takich jak chmura, 5G czy Internet rzeczy (IoT) – dotyczy to zarówno stano dzisiejszego, jak i rozwiązań, które pojawią się w przyszłości”.
Comarch to globalna firma technologiczna z siedzibą w Polsce. Organizacja, mająca silną pozycję na rynkach BSS, OSS, IoT, rozwiązań chmurowych i bezpieczeństwa dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych, stale dąży do wzmacniania swojej obecności i reputacji na całym świecie, starając się zrozumieć potrzeby klientów, bez względu na ich wielkość i lokalizację geograficzną.
Pełny raport Gartner „Market Guide for CSP Revenue Management and Monetization Solutions”, którego autorami są Juha Korhonen, Amresh Nandan, Chris Meering, Susan Welsh de Grimaldo, opublikowany 31 stycznia 2022 r., dostępny dla subskrybentów tutaj.
GARTNER jest zastrzeżonym znakiem towarowym i znakiem usługowym firmy Gartner, Inc. lub jej podmiotów stowarzyszonych w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie i został tu wykorzystany za zgodą właściciela. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług przedstawionych w jej publikacjach badawczych i nie doradza użytkownikom technologii wybierania tylko tych dostawców, którzy mają najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie działu badawczo-doradczego firmy Gartner i nie należy ich interpretować jako stwierdzenia faktów. Firma Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, w odniesieniu do tego badania, w tym wszelkich gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.