Comarch uwzględniony w raporcie Gartner® Market Guide for CSP Customer Management and Experience Solutions 2023
Comarch został wymieniony w raporcie Gartner Market Guide for CSP Customer Management and Experience Solutions przygotowanym przez Juhę Korhonena, Amresha Nandana, Chrisa Meeringa i Susan Welsh de Grimaldo.
Według Gartnera, wśród obszarów, które powinny znaleźć się w centrum uwagi CSP (communications service providers), są:
- Cyfryzacja kanałów sprzedaży i wsparcia
- Wsparcie dla nowych rodzajów produktów i modeli biznesowych
- Poprawa jakości życiowych wartości klientów
- Poprawa doświadczenia i zaangażowania klientów
- Poprawa efektywności operacyjnej CSP
- Modernizacja różnych komponentów CM&X i architektury systemu
Comarch został wymieniony w publikacji Gartnera pośród 19 innych dostawców, którzy „reprezentują szeroką gamę rozwiązań, oferując różne portfolio produktów, podejścia do wdrażania/wdrożenia i obszary zainteresowania najróżniejszymi segmentami związanymi z CSP”.
„W swojej działalności zawodowej staramy się patrzeć w przyszłość, śledzić trendy, analizować rynek i dostosowywać nasze działania do specyfiki środowiska B2B2X. Nasze systemy są zgodne ze standardami TM Forum i roadmapami wielu interfejsów API. Pozwala nam to z sukcesem wdrażać systemy dla telekomunikacji na całym świecie. Będziemy kontynuować nasze wysiłki, aby wspierać CSP w dostarczaniu klientom 5G i innych usług w sposób zautomatyzowany i cyfrowy” – mówi Bartłomiej Kordas, BSS Product Manager w Comarch.
GARTNER jest zastrzeżonym znakiem towarowym i usługowym firmy Gartner, Inc. i/lub jej podmiotów stowarzyszonych w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, używanym w niniejszym dokumencie za zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Firma Gartner nie rekomenduje żadnego dostawcy, produktu ani usługi przedstawionej w swoich publikacjach badawczych, ani nie doradza użytkownikom technologii, aby wybierali tylko tych dostawców, którzy mają najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze firmy Gartner składają się z opinii organizacji Gartner Research & Advisory i nie należy ich interpretować jako stwierdzeń faktów. Firma Gartner® odrzuca wszelkie gwarancje, wyraźne lub dorozumiane, w odniesieniu do tych badań, w tym wszelkie gwarancje przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.