Gartner wymienia Comarch w swoim “Market Guide for CSP NFV Management and Orchestration Solutions Report”
„Market Guide for CSP NFV Management and Orchestration Solutions Report” to raport firmy Gartner, lidera wśród firm badawczo-doradczych, oferującej swoje doradztwo najważniejszym graczom na rynku usług telekomunikacyjnych zainteresowanym modernizacją operacji sieciowych i IT.
W skład rozwiązań z zakresu NFV MANO (orkiestracja zarządzania wirtualizacją funkcji sieciowej) wchodzą funkcjonalności pozwalające przedsiębiorcom telekomunikacyjnym tworzyć wirtualne sieci, infrastrukturę i usługi sieciowe, i zarządzać nimi. Raport zawiera opis rynku, analizę celów i wymogów firm telekomunikacyjnych oraz szczegółowy spis proponowanych przez nich rozwiązań.
„Wierzymy, że to, że Comarch pojawia się w tym raporcie jako Representative Vendor to wynik wzmocnienia naszej pozycji w obszarze wirtualizacji sieci” - mówi Małgorzata Siwiec, dyrektor ds. marketingu w Comarch. „Wirtualizacja sieci to rewolucyjna technologia torująca drogę dla nowości i innowacyjności w biznesie, i niosąca ze sobą wiele korzyści i możliwości monetyzacji dla firm telekomunikacyjnych. Comarch stale pracuje nad ulepszeniem swojego portfolio NFV MANO, co jeszcze podkreśla fakt, że jesteśmy partnerem technologicznym ngena, organizacji pracującej w oparciu o sieć zwirtualizowaną oraz fakt, że wdrożyliśmy tam rozwiązanie z zakresu BSS/OSS ułatwiające jej zarządzanie sieciami NFV”.
Pełen raport dostępny jest dla klientów firmy Gartner tutaj.
Disclaimer firmy Gartner
Gartner nie rekomenduje żadnego z dostawców i produktów, ani żadnej z usług poddawanych analizie w publikowanych badaniach. Firma nie sugeruje użytkownikom wyboru wyłącznie tych dostawców, którzy otrzymali w publikacji najwyższe noty. Publikacje badawcze Gartnera powstają w oparciu o opinie organizacji badawczej Gartner i nie należy ich traktować jako wyrażających stan faktyczny. Gartner zrzeka się odpowiedzialności za wszelkie gwarancje i roszczenia, wyrażone w sposób otwarty lub dorozumiane, co do ważności przedstawionych w raporcie danych, w tym w zakresie warunków handlowych oraz przydatności produktów i rozwiązań do konkretnego celu.